"אני אירה לך בראש": נחשפו פרטים חדשים מהעימות בין זלאטן ללוקאקו

התקרית בין שני החברים לשעבר ממנצ'סטר יונייטד ממשיכה למשוך תשומת לב, ובאיטליה פורסמו חילופי הדברים בין השחקנים, כולל סיפור הוודו ההזוי אותו הטיח השבדי בפניו של הבלגי

קבוצות: מילאן אינטר
(גודל טקסט)

העימות בין זלאטן איברהימוביץ' לרומלו לוקאקו בהחלט גנב אתמול (שלישי) את ההצגה במהלך הדרבי בין מילאן לאינטר, אשר הסתיים בניצחון 1:2 דרמטי של הנראזורי ועלייה לחצי גמר הגביע האיטלקי.

ביממה שלאחר המשחק, ברחבי איטליה עדיין עוסקים בתגרה שנוצרה בין שני השחקנים ששיתפו בעבר פעולה במנצ'סטר יונייטד. בצילומי טלוויזיה שנחשפו רק לאחר המשחק ניתן לראות את חילופי הדברים הקשים, כולל האיום הברור של הבלגי כלפי זלאטן: "אני אירה לך בראש" אשר נאמר במהלך הירידה למחצית.

במספר צילומים נוספים ניתן לראות את השבדי אומר ללוקאקו מספר פעמים: "לך תעשה הוודו המחורבן שלך". כוכב מילאן שלף מהמגירה שלו סיפור די הזוי על חברו לשעבר מהליגה האנגלית, אשר מתייחס למעבר של כוכב נבחרת בלגיה לאולד טראפורד.

צפו בעימות המלא

בינואר 2018, כאשר הוא עדיין היה באברטון, לוקאקו היה אמור לחתום על הארכת חוזה במועדון. כשהכל היה סגור ונדרשה רק החתימה של השחקן, סוכנו אמר להנהלת ה"טופיז": "רומלו קיים טקס וודו באפריקה ונאמר לו שהוא צריך להצטרף לצ'לסי", ועל כן הוא לא נשאר במועדון מליברפול.

בפועל, לוקאקו לא הגיע לצ'לסי וחתם במנצ'סטר יונייטד, אך הסיפור המוזר נותר על כנו, זאת למרות שנציגיו של החלוץ הכחישו כל קשר לטקס המדובר. מלבד הקריאות לוודו, איברהימוביץ' סינן לעבר לוקאקו: "מה תוכל לעשות לי חמור קטן?", זאת בעקבות העובדה שלוקאקו "הזמין" את זלאטן לפתור את העניינים ביניהם בצד.

חלוצה של מילאן גם הוסיף ואמר ללוקאקו: "תתקשר לאמא שלך", מה שגרם לבלגי לקלל את משפחתו של זלאטן, את אשתו ואף לאיים על חייו. לאחר המשחק, איברהימוביץ' הכחיש בטוויטר כוונות גזעניות בריב המדובר והוסיף: "כולנו אותו גזע, כולנו שווים. כולנו שחקנים. חלק טובים יותר מאחרים".

"אני אירה לך בראש". לוקאקו בעימות עם זלאטן | Emilio Andreoli – Inter/Inter via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי