ללא רונאלדו: יובנטוס טיילה לחצי גמר הגביע עם 0:4 נגד ספאל

הגברת הזקנה העניקה למספר שחקנים צעירים את ההזדמנות נגד הקבוצה מהסרייה B. מוראטה, פראבוטה, קולוסבסקי וקייזה כבשו עבור פירלו. אינטר ממתינה בשלב הבא. קודם לכן, אטאלנטה ניצחה 2:3 את לאציו

(גודל טקסט)

אחרי שאינטר קיבלה את הכרטיס הראשון לחצי הגמר לאחר 1:2 על מילאן, שלב רבע גמר הגביע נמשך היום (רביעי) עם שני מפגשים מרתקים. במשחק המוקדם, אטאלנטה השיגה בעשרה שחקנים 2:3 ביתי על לאציו. לאחר מכן, יובנטוס טיילה לשלב הבא עם 0:4 חלק על ספאל מהליגה השנייה, ובכך זימנה לעצמה משחק נגד אינטר בחצי הגמר.

יובנטוס – ספאל 0:4

לא מעט שחקנים צעירים ומחליפים לבשו הערב את מדי הביאנקונרי המפורסמים של יובנטוס, אשר לא ממש התקשתה במשחקה הערב נגד ספאל. כריסטיאנו רונאלדו קיבל מנוחה מאנדראה פירלו ולא נכלל בסגל של אלופת איטליה, אבל נראה שהגברת הזקנה לא הייתה צריכה את שירותיו של הפורטוגלי.

הקבוצה של פירלו עלתה על לוח התוצאות כבר אחרי רבע שעה של משחק, זאת לאחר פנדל מדויק של אלברו מוראטה הספרדי. בדקה ה-33 המגן ג'יאנלוקה פראבוטה הכפיל את התוצאה מבישול של דז'אן קולוסבסקי, השבדי המוכשר שכבש בשלב הקודם נגד גנואה.

שחקני יובנטוס חוגגים. ניצחון קליל לאלופת איטליה | Jonathan Moscrop/Getty Images

בדקה ה-78 קולוסבסקי נכנס גם לרשימת הכובשים, זאת לאחר שקיבל מסירה נפלאה מפדריקו קייזה וגלגל אותה לרשת של אטריט ברישה המסכן. אקורד הסיום הגיע עמוק בתוך תוספת הזמן, כאשר קייזה נעץ אץ הרביעי בשערה של ספאל וחתם את המשחק. כאמור, בחצי הגמר תפגוש יובנטוס את אינטר למשחק רותח.

אטאלנטה – לאציו 2:3 (צפו בתקציר)

המשחק בצפון איטליה נפתח בסערה, בראט ג'ימסיטי כבש ראשון לזכות המארחת כבר בדקה השביעית, כתוצאה מכדור קרן ובחלוף עשר דקות לאציו הגיבה לאחר הגבהה קשתית של פרנצ'סקו אצ'רבי, שהגיעה בסופו של דבר לראשו ודאט מוריקי שנגח את השוויון. המהפך של האורחת הושלם בדקה ה-34 כאשר מבשל השער אצ'רבי, ניצל טעות בהגנה והעניש את השער השני. אולם כעבור שלוש דקות אטאלנטה הגיבה לאחר מהלך נפלא של לואיס מוריאל  וסיומת של רוסלן מלינובסקי.

כעבור שבע דקות בתוך המחצית השנייה חוסה לואיס פלומינו הורחק באדום ישיר, אבל למרות החיסרון המספרי אטאלנטה השלימה מהפך משל עצמה לאחר כיבוש של אלכסיי מיראנצ'וק בדקה ה-57 ואף קיבלה כעבור תשע דקות הזדמנות לסגור את המשחק, ולמרות שדואבן סאפטה החטיא מהנקודה הלבנה, זה לא קלקל את החגיגה של אטאלנטה שתפגוש בשלב את הבא את המנצחת בין נאפולי וספציה.

אלכסיי מיראנצ'וק | Emilio Andreoli/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי