זלאטן התנצל על התקרית, במילאן החליטו שלא לקנוס אותו

העימות בין השבדי ללוקאקו ממשיך להסעיר את ארץ המגף. "משחק המאה", נכתב, "בכל העולם צפו בקטטה". השבדי הודה: "טעיתי, זה נראה רע, אך איני גזען" וזכה להגנה מפוגבה חברו לשעבר. בעוד שלושה שבועות הם יפגשו שוב

קבוצות: אינטר מילאן
(גודל טקסט)

באיטליה עדיין לא נרגעים מהדרבי הלוהט בין אינטר למילאן שהסתיים בניצחון 1:2 של הנראזורי, כאשר האירוע המרכזי היה העימות בין זלאטן איברהימוביץ' ורומלו לוקאקו. אמש (רביעי) נחשפו פרטים חדשים על הטראש-טוק בין החלוצים וכעת, לפי הדיווחים באיטליה, מילאן קיבלה החלטה כיצד לנהוג בשבדי.

לפי "קוריירה דלה סרה", הרוסונרי החליטו שלא לקנוס את החלוץ. כמובן שזה לא משנה את העובדה שזלאטן מחכה להכרעת ההתאחדות האיטלקית בעניינו והיא תבקש לצפות בסרטון הווידאו. זלאטן, אגב, המשיך להתגונן ברשתות החברתיות. אחרי הפוסט שכתב אמש ובו עקץ את החלוץ, הוא הגיב בנוסף וכתב: "כן, זו לא הייתה סצנה טובה, אין ספק שטעיתי", אך בהמשך הבהיר: "אבל אל תקראו לי גזען – כי אני לא".

פול פוגבה מיהר להגנתו של חברו לשעבר במנצ'סטר יונייטד. "הוא האדם האחרון שהייתי חושב שהוא גזען. הוא לא כזה. הוא אהב אותי מאוד ותמיד היה נחמד עליי. אל תתלוצצו בנושא הזה", כתב בטוויטר.

"משחק המאה" התפייטו בכלי התקשורת האיטלקית. זו הייתה הכותרת ב"גאזטה דלה ספורט" שם נכתב שהעימות עורר דיון עולמי נרחב. "הקטטה שנראתה ברחבי כל העולם", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". כמעט שמונה מיליון צפו בעניין ב-RAI 1". אגב, בעוד קצת יותר משלושה שבועות זה קורב שוב כאשר מילאן תארח את אינטר בדרבי.

הנראזורי, אגב, יפגשו את יובנטוס האלופה בשני משחקים ענקיים בחצי גמר הגביע. מילאן, שהובסה 3:0 על ידי אטאלנטה במחזור האחרון, תנסה להתאושש במשחק החוץ נגד בולוניה בעוד יומיים, כאשר מכת פציעות השרירים מטרידות אותו. באיטליה נכתב כי בחודשיים האחרונים הרוסונרי סבלו מ-11 פגיעות שריר. סיימון קר וברהים דיאס היו השניים האחרונות. שלושה שחקנים, אגב, נפצעו יותר מפעם אחת.

העימות בין רומלו לוקאקו וזלאטן איברהימוביץ' | Emilio Andreoli – Inter/Inter via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי