שבת באיטליה: רונאלדו יחזור ל-11 מול סמפדוריה, מילאן תתאושש?

לאחר שקיבל מנוחה בגביע, כוכב יובנטוס ישוב להרכב של פירלו במשחק החוץ. הרוסונרי יתארחו בבולוניה אחרי שני הפסדים רצופים, זלאטן ינסה להשכיח את העימות עם לוקאקו בגביע. וגם: אינטר מול בנבנטו

(גודל טקסט)

אחרי שהושלמה תמונת העולות לחצי גמר הגביע, מחר (שבת) הליגה האיטלקית תשוב עם חמישה משחקים במסגרת המחזור ה-20. במוקד: המוליכה מילאן תתארח בבולוניה ותקוווה להתאושש משני הפסדים רצופים (16:00), יובנטוס תפגוש את סמפדוריה ותנסה לרשום ניצחון רביעי ברציפות (19:00) ואינטר תנעל את משחקי היום בסן סירו מול בנבטו (21:45).

בולוניה – מילאן

מבחן למוליכת הטבלה, שתגיע למשחק בצפון איטליה שפופה במיוחד ועם רצף של שני הפסדים. הרוסונרי הובסו 3:0 בליגה על ידי אטאלנטה ולאחר מכן הודחו מהגביע על ידי אינטר בתום דרבי דרמטי ובלתי נשכח. סטפאנו פיולי וחניכיו ישאבו עידוד מכך שהפסידו לבולוניה רק פעם ב-22 המשחקים האחרונים, כולל 14 משחקים רצופים ללא הפסד באצטדיון רנאטו דאלא'רה.

ג'יאנלואיג'י דונארומה שנעדר מהדרבי בגלל השעיה ישוב להרכב על חשבון צ'יפריאן טטרושאנו ודוידה קלאבריה יפתח על חשבונו של דיוגו דאלוט. מתיאו גביה, איסמעיל בנאסר וסימון קר צפויים להיעדר בגלל פציעה, בעוד פייר קאלולו, סנדרו טונאלי, הרכש החדש מריו מנדז'וקיץ' וברהים דיאס עדיין נמצאים בספק. הקאן צ'להאנולו יוכל לשוב רק אם ייצא שלילי לקורונה לאחר שהוא נמצא חיובי לפני קצת פחות משבועיים. סאמו קסטייחו, אנטה רביץ' וזלאטן איברהימוביץ' (שהשעייתו חלה רק על הגביע האיטלקי בעונה הבאה) צפויים לפתוח בחלק הקדמי.

זלאטן איברהימוביץ' מקבל אדום | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

סמפדוריה – יובנטוס

הביאנקונרי השכיחו את ההפסד לאינטר עם שלושה ניצחונות רצופים על האפס והם יקוו להמשיך את המומנטום מול סמפדוריה של קלאודיו ראניירי שנמצאת בכושר טוב וניצחה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים. יובנטוס ניצחה עד כה ארבעה משחקי חוץ בלבד במסגרת הליגה ואם תשיג מחר שלוש נקודות היא תעקוף זמנית את רומא שתשחק ביום ראשון ותעלה למקום השלישי.

מבחינה מקצועית, כריסטיאנו רונאלדו יחזור להרכב לאחר שזכה למנוחה בגביע, יחד עם השוער וויצ'ך שצ'נסני וג'ורג'יו קייליני שיפתחו גם הם ב-11 של המאמן אנדראה פירלו. חואן קוודראדו ופדריקו קייזה צפויים לעלות באגפים. פאולו דיבאלה הפצוע ודיאן קולוסבסקי המושעה ייעדרו.

כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

אינטר – בנבנטו

אינטר התאוששה מהתיקו המאכזב מול אודינזה עם 1:2 ענק על מילאן בגביע והיא תקווה לשוב לנצח גם במסגרת הליגה, כשהפער בינה לבין היריבה העירונית שבפסגה עומד על שתי נקודות בלבד. מנגד, פיליפו אינזאגי וחניכיו יקוו להפתיע ולשוב למסלול הניצחונות לאחר תיקו מול טורינו ושתי תבוסות כואבות, אך זה לא יהיה פשוט מול החבורה של אנטוניו קונטה שניצחה את ששת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה וכבשה יותר מכל קבוצה אחרת עד כה העונה (45 שערים).

מבחינה מקצועית, לאוטרו מרטינס ישוב להרכב על חשבון אלכסיס סאנצ'ס וישתף פעולה בהתקפה עם רומלו לוקאקו הלוהט, שהבקיע בדרבי מהנקודה הלבנה ומשך לא מעט תשומת לב כשהתעמת עם זלאטן איברהימוביץ'. אשרף חכימי ואשלי יאנג צפויים לחזור ל-11 ומעניין יהיה לראות כמה דקות אם בכלל יקבל כריסטיאן אריקסן הדני, שניצחה את הדרבי עם בעיטה חופשית מדהימה בדקה ה-97. דנילו דאמברוסיו הפצוע ימשיך להיעדר בשורות הנראזורי.

כריסטיאן אריקסן חוגג | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי