בשלישי: אלכסיס יחליף את לוקאקו באינטר, בופון יפתח ביובנטוס

gettyimages-1227927020-594×594 | Photo by Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

שתי הענקיות של איטליה ייפגשו למשחק הראשון בחצי גמר הגביע האיטלקי (21:40, ישיר בספורט4). מלך שערי הנראזורי מושעה בשל העימות עם זלאטן בדרבי. השוער יעלה אצל האלופה, שמחפשת זכייה ראשונה במפעל מזה שנתיים

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

חצי גמר הגביע האיטלקי סידר לנו קרב ענק: אינטר תארח את יובנטוס ל"דרבי של איטליה" מחר (שלישי, 21:45, שידור ישיר בספורט4) במשחק הראשון מבין שניים על הכרטיס למשחק הגמר, כשבועיים בלבד לאחר שהנראזורי גברו 0:2 על האלופה במסגרת הליגה. המנצחת במפגש הכפול תשחק נגד אטאלנטה או נאפולי, שמתמודדות זו מול זו בחצי הגמר השני.

הקבוצה של אנטוניו קונטה עלתה לשלב ארבע האחרונות בזכות ניצחון במשחק הסוער נגד מילאן ברבע הגמר, בו התרחש העימות המדובר בין זלאטן איברהימוביץ' לרומלו לוקאקו. לצערה, אינטר קיבלה חדשות רעות כשחלוצה הבלגי הושעה למשחק גביע אחד על ידי ההתאחדות האיטלקית. חסרונו של לוקאקו עלול להיות קטלני, שכן הוא סופר 14 שערי ליגה ושניים נוספים בגביע מתחילת העונה. אלכסיס סאנצ'ס צפוי לפתוח לצידו של לאוטרו מרטינס וינסה למלא את החלל הגדול בהתקפה. מי שעוד ייעדר בעקבות השעיה הוא אשרף חכימי, כשמתאו דרמיאן אמור לאייש את אגף ימין במקומו.

מלבד זאת, הנראזורי מגיעים במצב רוח נהדר בזכות שישה משחקים רצופים ללא הפסד, כולל הניצחון על יובנטוס במהלך החודש שעבר. במחזור האחרון בסרייה A חגגו הכחולים-שחורים רביעייה לרשת של בנוונטו, והשנה מציינים בקבוצה עשור מאז הפעם האחרונה שבה העפילו לגמר הגביע, אי שם בעונת 2010/11, אז התמודדו מול פאלרמו.

ייעדר בעקבות העימות עם זלאטן. לוקאקו עצבני | Emilio Andreoli – Inter/Inter via Getty Images

בצד של יובנטוס, מי שייעדר בוודאות בעקבות פציעה הוא פאולו דיבאלה, כאשר מלבד הארגנטינאי אנדראה פירלו ייהנה מסגל מלא וכבר הצהיר שג'יאנלואיג'י בופון בן ה-43 יפתח בשער. גם אדריאן ראביו ואלכס סנדרו צפויים לקבל את חולצת ההרכב ומי שיעלה לצדו של כריסטיאנו רונאלדו בחוד הוא השבדי דיאן קולוסבסקי, כאשר ביחד הם ינסו לחזור לטורינו עם מקדמה חשובה לקראת הגומלין.

בעוד יובה טיילה מול ספאל הצנועה מהליגה השנייה ותקווה לחזור למעמד הגמר בפעם השנייה ברציפות.

יובה, שהביסה 0:4 את ספאל מהליגה השנייה ברבע הגמר וגברה 0:2 על סמפדוריה במחזור הליגה האחרון, רוצה לחזור למעמד הגמר בפעם השנייה ברציפות לאחר שבעונה שעברה נכנעה לנאפולי בקרב על התואר. הגברת הזקנה היא מחזיקת שיא הזכיות בגביע האיטלקי עם 13 בסך הכל, ופירלו, אשר יאמן לראשונה במעמד חצי הגמר, סיפר על ההכנות למשחק: "התכוננו לאינטר היטב. חשוב לנו לנהל את זה טוב, כי המשחק הזה הוא לא מה שיקבע. זאת התמודדות של 180 דקות. המשחק מולם בליגה לימד אותנו הרבה. לא היינו במסלול שרצינו להיות בנקודה הזו, אבל דווקא משם התחלנו לספק הופעות נהדרות".

מחפש זכייה שישית במפעל. בופון | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images
יקווה לחזור עם תוצאה טובה הביתה. פירלו | MB Media/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי