דיווח: כריסטיאנו רונאלדו יאריך את חוזהו ביובנטוס עד 2023

לפי "טוטוספורט", הכוכב, שיחגוג מחר 36 ולא מראה סימני דעיכה, עשוי לחתום בקרוב על חוזה לעונה נוספת: "הוא מרגיש יותר ויותר חשוב, זו עונתו הטובה בקבוצה. שני הצדדים מאמינים כי טוב להם להמשיך", נכתב

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מחר (שישי) כריסטיאנו רונאלדו יחגוג את יום הולדתו ה-36, קשה להאמין. הפורטוגלי שכבש צמד בחצי גמר הגביע נגד אינטר, הפך לגדול המבקיעים איי פעם ואינו מתכוון לעצור. לפי דיווחים באיטליה ("טוטוספורט") הוא יאריך את חוזהו ביובנטוס בשנה אחת נוספת – עד גיל 38. "הצדדים חושבים בחיוב על הארכת החוזה, זה הולך ומתקרב", נכתב.

כשהגיע למועדון בקיץ 2018 בהעברת עתק מריאל, הכוכב חתם עד 2022. וכעת בארץ המגף בטוחים שיישאר לעונה נוספת. "הוא מרגיש יותר ויותר במרכז הקבוצה ונהנה תחת אנדראה פירלו", נכתב בדיווח. "זו העונה הטובה ביותר שלו בקבוצה ללא ספק והשער השני נגד אינטר הוכיח את הרעננות הפיזית והנפשית שלו. מעטים השחקנים שהיו רודפים אחרי הכדור הזה שנראה כמו כדור אבוד. הוא לא ראה בכך בזבוז אנרגיה. הוא סומך על הסיכוי הזה, אחד לאלף, שיצליח לנצל טעות ולכבוש".

העונה הוא הבקיע 22 שערים ב-23 משחקים בכל המסגרות. הפורטוגלי, אגב, מחזיק ברקורד הטוב ביותר של שערים פר הופעות בסרייה א' – 0.83 שערים למשחק. רונאלדו לא היה מרוצה מהחלפתו במשחק הגביע אך בקבוצה היו מרוצים מהנחישות שלו.

שער "טוטוספורט" | צילום מסך: "טוטוספורט"

עדיין לא היו מגעים רשמיים בין סוכנו חורחה מנדש לבין פאביו פארטיצ'י, המנהל של הגברת הזקנה, אך שני הצדדים מאמינים כי מוטב לשני הצדדים להמשיך, הן ברמה הכלכלית והן ברמה הספורטיבית, על אף שכרו הגבוה של הפורטוגלי.

ב"קוריירה דלה ספורט" נכתב על אתגר נוסף של הפורטוגלי. הוא כבש 87 שערים ב-112 הופעות בגברת הזקנה, וכדי לגבור על עומר סיבורי, אגדת העבר של המועדון (שיחק בקבוצה בסוף שנות ה-50 ותחילת שנות ה-60(, עליו להגיע למאה שערים בפחות מ-123 משחקים. האלופה זקוקה לכוכב שלה. היא נכנסת למרתון משחקים אדיר – כבר ביום שבת היא תארח את רומא וכעבור שבוע תתארח אצל נאפולי, כשבאמצע מחכה לה הגומלין בטורינו נגד אינטר בחצי הגמר. ב-17 בפברואר היא תפגוש את פורטו במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג | Alessandro Sabattini/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי