בשבת: רונאלדו רוצה לחגוג בסטייל על חשבון רומא

יממה לאחר יום הולדתו ה-36, שחל היום, הפנומן הפורטוגלי של יובנטוס יפגוש את הקבוצה מבירה וינסה לסייע לפירלו לרשום ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות. דיבאלה עדיין בספק. וגם: נאפולי אצל גנואה

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית יימשך מחר (שבת) עם ארבעה מפגשים, כשבמוקד יובנטוס תארח את רומא (19:00) לקרב מסקרן בין השלישית לרביעית. עוד קודם לכן, ססואולו תפגוש את ספציה (13:00) ואטלאנטה תשחק נגד טורינו. נאפולי תנעל את משחקי היום בחוץ נגד גנואה (22:00).

יובנטוס רומא

הגברת הזקנה תחלוף על פני רומא בטבלה אם תשיג שלוש נקודות. היא תגיע להתמודדות אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ובתקווה להמשיך את המומנטום, כשהפער בינה לבין המוליכה מילאן עומד על שבע נקודות ובמאזנה גם משחק פחות, אך בידיעה שאסור לה למעוד. בעשרת המפגשים האחרונים, יובנטוס ניצחה חמש פעמים, רומא שלוש ושני משחקים הסתיימו בתיקו. במשחק האחרון בטורינו, במחזור האחרון של העונה שעברה, רומא חגגה עם 1:3.

רומא תגיע לטורינו אחרי שני ניצחונות רצופים וכשבמאזנה נקודה יותר, אך היא תיאלץ להתסתדר ללא כריס סמולינג, ניקולו זאניולו ופדרו הפצועים ובלי מלך השערים שלה, אדין דז'קו, שכידוע צפוי לעזוב. מנגד, פאולו דיבאלה קרוב לחזור מפציעה, אך הוא עדיין בספק ועוד לא ברור האם הוא ייכלל בסגל של המאמן אנדראה פירלו, שימשיך בהתקפה עם כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי חוגג היום (שישי) את יום הולדת ה-36 ויקווה להגדיל את הפער בצמרת טבלת המבקיעים של הליגה. באמצע השבוע הוא הפציץ פעמיים בחצי גמר הגביע נגד אינטר וסידר מקדמה משמעותית לגומלין.

גנואה – נאפולי

אחרי ה-0:0 בגביע מול אטאלנטה, נאפולי תקווה לשוב למסלול הניצחונות ולנצל את העובדה שיובנטוס פוגשת את רומא על מנת לעקוף את את אחת מהן בטבלה. ג'נארו גאטוסו וחניכיו יגיעו להתמודדות מהמקום החמישי עם 37 נקודות ושלושה ניצחונות בארבעת משחקי הליגה האחרונים.

ההיסטוריה לא לטובתה של גנואה, שניצחה את הקבוצה מהדרום רק שמונה פעמים ב-36 מפגשים ואשתקד הם הובסה על ידי נאפולי 6:0. האורחת תחסר את פביאן רואיס ודריס מרטנס, אך ויקטור אוסימן הניגרי חזר לאחרונה מפציעה וצפוי לפתוח בהרכב לראשונה מאז חודש נובמבר, כשלצדו יעלה לורנצו אינסינייה.

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Francesco Pecoraro / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי