צפו בתקציר: יובנטוס העפילה לגמר הגביע האיטלקי

אחרי שניצחה בסן סירו, אלופת איטליה שמרה על הבית עם 0:0 בגומלין נגד אינטר ותחכה למנצחת בין נאפולי לאטאלנטה בחצי הגמר השני. משחק מתסכל לרונאלדו, לוקאקו חזר והתקשה לאיים על השער

קבוצות: יובנטוס אינטר
(גודל טקסט)

בתוך שלושה שבועות בלבד, יובנטוס ואינטר נפגשו בפעם השלישית, כשהערב (שלישי) זה היה במשחק הגומלין של חצי גמר הגביע האיטלקי. אחרי שהגברת הזקנה ניצחה 1:2 בסן סירו בשבוע שעבר, היום הקבוצות נפרדו ב-0:0 אשר הספיק לאנדראה פירלו לחגוג עלייה לגמר גביע הראשון כמאמן. אלופת איטליה תפגוש את המנצחת בין אטאלנטה לנאפולי בגומלין השני של חצי הגמר (רביעי, 21:40, שידור ישיר בספורט2).

כאמור, במפגש הקודם בין הקבוצות בגביע, כריסטיאנו רונאלדו היה זה שעשה את ההבדל עם צמד יקר לאחר שיובה נקלעה לפיגור. הערב, הכוכב הפורטוגלי היה השחקן המסוכן ביותר בשורות הביאנקונרי, אך פעם אחר פעם הוא נותר מתסוכל מול השער של סמיר הנדנוביץ'.

מן העבר השני, אינטר קיבלה בחזרה להרכב את רומלו לוקאקו, שחזר מהשעיה אשר בגללה לא לקח חלק ב"דרבי ד'איטליה" האחרון. הבלגי, ביחד עם לאוטרו מרטינס, הנהיגו את חוליית ההתקפה של הנראזורי, שאיימה מספר רב של פעמים לכיוונו של ג'יג'י בופון בן ה-43, אבל ללא הצלחה.

רונאלדו מול לוקאקו. משחק מסתכל לשני הכוכבים | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

הרכבים

יובנטוס: ג'יאנלואיג'י בופון, דנילו, מריח דמירל, מתייס דה ליכט, אלכס סנדרו, רודריגו בנטנקור, אדריאן ראביו, פדריקו ברנרדסקי (ווסטון מקיני, 63), חואן קוואדראדו (ג'יאורג'יו קייליני, 82), דיאן קולוסבסקי (פדריקו קייזה, 87), כריסטיאנו רונאלדו.

אינטר: סמיר הנדנוביץ', מילאן שקריניאר, סטפן דה פריי, אלסנדרו בסטוני (אלכסנדר קולארוב, 65), אשרף חכימי, מרסלו ברוזוביץ', ניקולו בארלה, כריסטיאן אריקסן (סטפנו סנסי, 65), מתאו דרמיאן (איבן פרישיץ', 58), לאוטרו מרטינס, רומלו לוקאקו.

מהלך המשחק

דקה 26, פספוס גדול של אינטר: אחרי דקות רבות בהן הנראזורי לא הצליחו לייצר איומים, אריקסן הרים כדור חופשי נהדר לעברו של לוקאקו, הכדור פגע רק בגופו של הבלגי, שלא הצליח לדחוק לרשת.

פספוס גדול של הבלגי | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

דקה 29 החמצה כפולה של אינטר: אריקסן ניסה להפציץ מ-16 מטרים ונבלם, הכדור חזר לעברו של מרטינס שבעט לא מדויק לעבר הרשת החשופה ופספס מצב גדול.

בעיטה רעה של הארגנטינאי | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

דקה 34, איום נוסף של אינטר: הפעם הגיע תורו של ברוזוביץ', שניסה את מזלו ממרחק ושלח כדור מאיים לשער של בופון, אבל השוער הוותיק קלט ללא בעיות.

דקה 41, איום ראשון של רונאלדו במשחק: הפורטוגלי חיכה כמעט מחצית שלמה כדי להראות מה הוא יודע, אך הכדור שלו נעצר על ידי הנדנוביץ'.

רונאלדו. איום ראשון במשחק | Chris Ricco/Getty Images

דקה 52, אינטר מתקרבת לשער: הנראזורי, שחייבים שער במשחק, המשיכו לתקוף דרך האגף של חכימי המהיר, אבל הבעיטה של המרוקני חלפה מעל השער של בופון.

דקה 65, החמצה גדולה של רונאלדו! הפורטוגלי הצליח להשתחרר מההגנה של אינטר והגיע לאחד על אחד מול הנדנוביץ', אבל השוער הסלובני גבר על הכוכב הגדול והדף.

רונאלדו. יום מתסכל בגביע | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי