אצבע משולשת, קללות ושמחה לאיד: קונטה התעמת עם אנשי יובנטוס

הגברת הזקנה העפילה לגמר הגביע האיטלקי אחרי 0:0 מול אינטר ו-1:2 בסיכום שני המשחקים, אך הדרמה נרשמה מחוץ לכר הדשא. מאמן הנראזורי: "אנשי יובה צריכים לגלות יותר כבוד ולהיות מנומסים יותר"

קבוצות: יובנטוס אינטר
(גודל טקסט)

יובנטוס העפילה אמש (רביעי) לגמר הגביע איטלקי אחרי 0:0 בבית מול אינטר ו-1:2 בסיכום שני המשחקים, אך הדרמה התחוללה דווקא מחוץ לכר הדשא כשאנטוניו קונטה, אקס הביאנקונרי ומאמן הנראזורי כיום, התעמת עם נשיא המועדון אנדראה אניילי וכן עם הבלם לאונרדו בונוצ'י.

המהומה החלה בעלייה למחצית השנייה, אז קונטה נתפס מניף לעבר אנשי יובנטוס אצבע משולשת. אניילי לא נשאר חייב ונראה צועק לעברו "לך תזדי** אידיוט". המאמן טען לאחר המשחק כי "אנשי יובנטוס צריכים להיות מנומסים יותר. עליהם לגלות יותר ספורטיביות וכבוד".

על פי אנשי יובנטוס, שחגגו ביציע עם צרחות וחיבוקים, האירוע החל לאחר שקונטה העליב את הנשיא ואנשי הצוות. באשר לתקרית עם בונוצ'י, מאמן אינטר התלונן על פנדל שלא נשרק לזכות לאוטרו מרטינס והבלם, שישב על הספסל, קם וצעק "תתחיל לכבד את השופטים".

קונטה סיכם: "אנחנו בעיצומו של מסע, לומדים מהטעויות וממשיכים לעבוד. אבל אינטר חוזרת. אנחנו מפחידים את היריבים שלנו והיום הפחדנו את יובנטוס. בסופו של דבר שילמנו על המשחק הראשון בו נתנו להם מתנות. אלה משחקים של 180 דקות ולא 90 ואנחנו נצטרך ללמוד מהטעויות שעשינו".

המאמן התייחס לרומלו לוקאקו, שלא הצליח להגיע ליותר מידי מצבים: "ליובה יש שחקנים מצוינים והיה משחק לא פשוט. הוא עלה לשחק כשהוא לא כשיר במאה אחוז, אבל הוא נתן את כל מה שיש לו והוא שחקן סופר חשוב עבורנו".

בצד המנצח, אנדראה פירלו העפיל לגמר הגביע האיטלקי בעונתו הראשונה על הקווים ביובנטוס והפך לתשיעי מאז שנת 2000 שעושה זאת – רק ששמונת המאמנים הקודמים העפילו בעונתם הראשונה כמאמני הקבוצה, לא בקריירת האימון.

אנדראה פירלו, כריסטיאנו רונאלדו
אנדראה פירלו, כריסטיאנו רונאלדו | Jonathan Moscrop / Contributor

בסיום טען: "אינטר בקושי הגיעה לשער, סמיר הנדנוביץ' היה השחקן המצטיין שלה. העפלנו גמר בצדק ועשינו זאת מול קבוצה טובה כמו אינטר".

כשנשאל המאמן על העימות של קונטה עם אניילי וחברי ההנהלה, הוא בחר להתחמק: "לא ראיתי את זה, הייתי בחדר ההלבשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי