בשבת: פירלו ייאלץ לאלתר, רונאלדו יגדיל את הפער מלוקאקו?

כריסטיאנו רונאלדו חוגג | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מחזור 24 בסרייה א': יובנטוס תתארח אצל ורונה (18:20) בידיעה שאסור לה למעוד, קייליני, בונוצי, קוודראדו, דנילו, דיבאלה ומוראטה ייעדרו. הכוכב יוביל את ההתקפה וינסה לברוח לבלגי בפסגת טבלת הכובשים

(גודל טקסט)

שלושה משחקים ייערכו מחר (שבת) במסגרת המחזור ה-24 בסרייה א'. במוקד: יובנטוס תתארח אצל ורונה (21:45). קודם לכן, ספציה מול פארמה (16:00) ולאציו תשחק בחוץ נגד בולוניה (19:00).

ורונה – יובנטוס

יובה התאוששה מההפסד לפורטו בליגת האלופות עם 0:3 חלק על קורטונה והיא תקווה להשיג שלוש נקודות בפעם החמישית בששת המחזורים האחרונים, אולם ורונה ניצחה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה ונראה שהמשימה אינה צפויה להיות פשוטה. הביאנקונרי יודעים כי מעידה לא באה בחשבון, שכן ההפרש מהמוליכה אינטר עומד על שמונה נקודות, כשלחניכיו של אנדראה פירלו עדיין יש משחק חסר ביד.

אחרי הצמד מול קורטונה, שהעמיד את מאזנו על שבעה משחקים בהם הוא כבש יותר משער אחד העונה בליגה – יותר מכל שחק אחר ב-5 הליגות הבכירות באירופה, כריסטיאנו רונאלדו (18) ימשיך כמובן בהרכב וינסה להגדיל את הפער מרומלו לוקאקו (17) בפסגת טבלת הכובשים. אגב, יובה שמרה על רשת נקייה בארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה ולא מופרך להמר שהמגמה החיובית תימשך גם מול ורונה, שכבשה הכי מעט מבין עשר הקבוצות שבחלק העליון (30).

כריסטיאנו רונאלדו | Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

ורונה לא הפסידה בשני המשחקים האחרונים שלה מול יובנטוס בליגה ואם היא לא תרד מנוצחת גם מחר, היא תרשום שלושה משחקים ללא הפסד מול הגברת הזקנה לראשונה מאז שנות ה-80. בסיבוב הראשון, כזכור, הקבוצות נפרדו ב-1:1 בטורניו. מבחינה מקצועית, פירלו נמצא בבעיה קשה: ג'ורג'ו קייליני, לאונרדו בונוצ'י וחואן קוודראדו ייעדרו בגין פציעה ודנילו בשל הרחקה, כשגם פאולו דיבאלה ואלברו מוראטה לא כשירים ולא יעמדו לרשות המאמן.

פירלו אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק קשה ופיזי מאוד. כל הפצועים שציינתם ייעדרו. למרבה המזל, אדריאן רביו חוזר לקישור. פדריקו ברנרדסקי? הוא מרגיש טוב, יש סיכוי שהוא יפתח מחר, כן. אלבו מוראטה צריך לנוח עד יום ראשון. לגבי דיבאלה, הוא לא צריך ניתוח. אנחנו נלמד את הפתרון הטוב ביותר על מנת להחזיר אותו בהקדם האפשרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי