מקני ייעדר מול ספציה, פירלו: "עדיין מאמינים שאפשר לזכות באליפות"

אנדראה פירלו | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

מאמן יובנטוס סיפר כי האמריקאי זקוק למנוחה, מוראטה בספק וארתור הפצוע ימשיך להיעדר. בנוסף פסל אפשרות להעביר את קייזה למרכז ההתקפה ובטוח כי אפשר ללכת עד הסוף: "מסתכלים רק על עצמנו"

קבוצות: יובנטוס ספציה
(גודל טקסט)

אם הייתה תחושה בתחילת 2021 שאנדראה פירלו בהחלט מסוגל להוביל את יובנטוס לזכייה באליפות עשירית ברציפות, היכולת בשבועות האחרונים של הגברת הזקנה החזירו את סימני השאלה. מאז אותו הפסד לאינטר ב'דרבי דה איטליה', פירלו השיג שישה ניצחונות רצופים ואף הוביל את יובנטוס לגמר הגביע, אולם מאז ניצח רק במשחק אחד ולצד הבעיות בליגה גם רשם הפסד מפתיע לפורטו בשמינית גמר ליגת האלופות.

אם מסתכלים על מאזנו של פירלו בליגה, המצב כלל לא מעודד. מעבר לכך שהגברת הזקנה נמצאת במרחק של עשר נקודות מאינטר המוליכה, במאזנה 46 נקודות אחרי 23 משחקים, ניקוד נמוך יותר בהשוואה לכל אחת מעונות האליפויות האחרונות שלה בעשור החולף. עם זאת, כבר מחר (שלישי) תהיה ליובנטוס הזדמנות לשפר את מעמדה ולהתקרב למילאן במקום השני במשחק הבית נגד העולה החדשה ספציה.

היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הודה פירלו  כי הקשרים ווסטון מקני ("שזקוק למנוחה") וארתור (הפצוע) לא ייקחו חלק במשחק והוא מקווה כי ניקולו פגיולי מקבוצת הנוער יחזור לסגל: "לפגיולי הייתה בעיית מעיים, בתקופת חירום אנחנו זקוקים לתרומתו גם אם מדובר רק למספר דקות".

יובנטוס נגד טורינו | Valerio Pennicino/Getty Images

בהמשך התייחס לציוות לצד כריסטיאנו רונאלדו בהתקפה ופסל אפשרות כי פדריקו קייזה יהיה זה שיפתח בחלק הקדמי: "אין שחקן כמוהו בסגל, הוא משחק טוב בעמדתו ונמשיך להשתמש בו באותה צורה. נבדוק אם אלברו מוראטה כשיר וייתכן כי יפתח על הספסל".

לסיום הדגיש פירלו כי עדיין לא הרים ידיים בקשר למאבק על האליפות: "אנחנו לא מסתכלים מי נמצא מעלינו וגם לא מי מתחתינו, אנחנו מרוכזים רק בעצמנו. המטרה חייבת להישאר זהה, נותרו עוד הרבה משחקים וכל עוד יש הסיפור לא גמור אנחנו נהיה שם. המטרה הראשונית שלנו הייתה לזכות בכל התארים, זה נכון שאיבדנו כמה נקודות, אבל עלינו להסתכל קדימה. לא הייתי אומר שהקבוצה יכולה לזכות בסקודטו אם השחקנים לא היו חושבים כך. אני יודע שהם מאמינים בזה, מתאמנים כמו שצריך ורוצים לזכות בתואר, זה גורם לי להרגיש בנוח".

שחקני יובנטוס חוגגים | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי