לא היה כדבר הזה: שיא בלתי נתפס לכריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | 1304970773

הפנומן הפורטוגלי של יובנטוס כבש ב-0:3 על ספציה, הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שהבקיע לפחות 20 שערי ליגה במשך 12 שנים ברציפות והגיע ל-600 הופעות. פירלו: "נתחרה עם אינטר עד הסוף"

קבוצות: יובנטוס ספציה
(גודל טקסט)

זה לא היה חלק וזה הגיע בעיקר בזכות המחליפים, אך יובנטוס הביסה אתמול (שלישי) 0:3 בבית את ספציה והורידה את הפער ממילאן ואינטר לארבע ושבע נקודות בהתאמה. האלופה חזרה למסלול הניצחונות אחרי 1:1 מאכזב מאוד מול ורונה ורשמה ניצחון בית שישי ברציפות בסרייה א'.

הגברת הזקנה התקשתה מאוד ב-60 הדקות הראשונות בטורינו, אולם אלברו המוראטה המחליף (62), פדריקו קייזה (71) וכריסטיאנו רונאלדו (89) הבלתי נגמר כבשו והוריד את מפלס הלחץ בשורות האלופה, שנהנתה גם מהצלת פנדל של השוער וויצ'ך שצ'נסני עמוק בתוך תוספת הזמן.

רונאלדו בן ה-36 כבש אמש את שערו ה-20 העונה בליגה ובכך עשה היסטוריה. הפורטוגלי הפך לשחקן הראשון אי פעם שהבקיע לפחות 20 שערי ליגה במשך 12 עונות רצופות. הפעם האחרונה בה כבש פחות הייתה ב-2007/08 במדי מנצ'סטר יוניייטד, אז "הסתפק" ב-18 שערי פרמיירליג.

המשחק אתמול היה ה-600 של רונאלדו בקריירה במסגרת הליגות (פורטוגלית, אנגלית, ספרדית ואיטלקית), כשבמאזנו 470 שערים: שלושה גולים ב-27 הופעות במדי ספורטינג ליסבון, 84 גולים ב-196 הופעות במדי מנצ'סטר יונייטד, 311 גולים ב-292 הופעות במדי ריאל מדריד ו-72 גולים ב-85 הופעות. במאזנו גם שבע אליפויות. בלתי נתפס, ולא נראה שהוא מתכוון לעצור בקרוב.

"התחלנו את המשחק לאט בגלל עייפות, זה דבר שיכול לקרות כשאתה משחק עם אותם שחקנים במשך כל כך הרבה משחקים", הסביר בסיום המאמן אנדראה פירלו. "ניסינו לשלוט במשחק ואז כשהכנסתי שחקנים טריים היינו הרבה יותר חדים והצלחנו לנצל בצורה טובה את המצבים שלנו. אנו שואפים ליצור מצבים של אחד על אחד בכנפיים ואז להכניס את הכדור לרחבה, שם יש לנו שחקנים שיכולים לגרום נזק רב".

על אלברו מוראטה: "רצינו אותו בגלל המאפיינים שלו, הוא יודע לכבוש שערים, להיכנס לעומק, אבל גם לשחק כדורגל מאוד קבוצתי. לאחרונה הוא נעדר הרבה למרבה הצער, אך אני מאוד מקווה שהוא יוכל לחזור במהרה לכושר מלא".

על הפער מאינטר: "אנחנו יודעים שזה יהיה מרדף ארוך, אינטר משחקת ביחד כבר שנתיים, אבל אנחנו עדיין מתכוונים להתחרות איתם ולהיות שם עד הסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי