עקב דרישת רונאלדו: יובנטוס סימנה את קן ואגוארו

דיווח באיטליה: לאחר שהכוכב דרש מראשי המועדון לחזק את הסגל כתנאי להישארותו בעונה הבאה, חלוצי פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי בהתאמה עלו כמועמדים לחמש את התקפת הגברת הזקנה. וגם: האם מוראטה ודיבאלה ימשיכו?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אחרי שסיימה את דרכה בליגת האלופות מוקדם מן הצפוי וכשהיא בפיגור של 10 נקודות מאחורי אינטר בטבלת הסרייה A, יובנטוס מתחילה לחשוב על העונה הבאה ועל דרכים לשכנע את כריסטיאנו רונאלדו להישאר. היום (שישי) דווח ב"גאזטה דלו ספורט" כי אלופת איטליה סימנה את מויזה קן וסרחיו אגוארו כמועמדים לחזק את ההתקפה בקיץ, זאת לאחר שרונאלדו דרש לשפר את איכות הסגל כתנאי להמשך דרכו בשורות גברת הזקנה.

במשחקה האחרון, יובנטוס הפסידה בביתה 1:0 לבנבנטו מהתחתית, תוצאה שהרחיקה אותה מאליפות עשירית ברציפות. ההפסד הזה, לצד ההדחה בידי פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות, היווה המשך ישיר לעונה המאכזבת שחווה אלופת איטליה. סגן נשיא יובנטוס, פאבל נדבד, התייחס לעתידו של רונאלדו ואמר שמבחינתו "יש לו חוזה שמסתיים ב-2022 והוא לא למכירה". כעת נותר לראות אם הקבוצה מטורינו תצליח לחזק את חוליית ההתקפה ולשכנע את הפורטוגלי להישאר.

המועמד הראשון שהוזכר, כאמור, הוא מויזה קן שהתחיל את הקריירה המקצוענית שלו ביובנטוס ונרכש ממנה על ידי אברטון, שהשאילה אותו בתחילת העונה לפריז סן ז'רמן ללא אופציית רכישה. השחקן בן ה-21 שהתקשה לבוא לידי ביטוי באנגליה, חזר לעצמו בבירת צרפת והוכיח מדוע הוא נחשב לאחד החלוצים המבטיחים בכדורגל האירופי. נדמה כי בקיץ תהיה תחרות גדולה עליו, כאשר גם הפריזאים צפויים לנסות ולרכוש את האיטלקי.

רונאלדו. העמיד דרישה לחיזוק | Valerio Pennicino/Getty Images

באשר לאגוארו, הארגנטינאי שחווה את עונתו החלשה ביותר מאז הגיע למנצ'סטר סיטי ב-2011 ובמאזנו שער ליגה בודד, בעיקר כיוון שהפציעות הרחיקו אותו מהמגרשים לתקופה ממושכת. למרות כושרו הירוד, החלוץ שצפוי לעזוב את קבוצתו של פפ גווארדיולה מתחיל לעורר עניין אצל הרבה קבוצות גדולות. בין המתעניינות ניתן למצוא את ברצלונה, שעל פי דיווחים סיכמה עם "קון" על חוזה עד 2023 על מנת לשכנע את ליאו מסי לחתום על חוזה חדש במועדון, וכעת גם אלופת איטליה מצטרפת למרוץ אחר הארגנטינאי בן ה-32.

השחקן שמאייש העונה את עמדת החלוץ ביובנטוס הוא אלברו מוראטה, שהושאל לקבוצה מאתלטיקו מדריד. לביאנקונרי יש אופציית רכישה בסך 45 מיליון יורו, מחיר גבוה שהיא לא תצטרך לשלם במקרה של אגוארו, שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ עם סיום חוזהו במנצ'סטר סיטי. עם זאת, לא מן הנמנע שיובה תנסה להחתים את החלוץ הספרדי לעונת השאלה נוספת, תמורת 10 מיליון יורו.

בנוסף, גם עתידו של פאולו דיבאלה לוט בערפל. השחקן שלא שיחק מאז ינואר, מסיים חוזה ב-2022 והצדדים לא מצליחים להגיע לסיכום על הארכת ההסכם. לאור זאת, ייתכן שלאחר שש עונות בטורינו, דיבאלה ימצא את עצמו עובר ליעד חדש הקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי