הרחק מיובנטוס: בופון שוקל מעבר לקבוצה אחרת או פרישה

ג'יאנלואיג'י בופון | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

גם בגיל 43, אגדת המועדון מאמין שכוחו עוד במותניו ולא רוצה להמשיך כשוער שני. לפי "גאזטה דלה ספורט", עתידו הרחק מהביאנקונרי אך לא יעסוק בנושא עד אחרי גמר הגביע. וגם: השמות שעל הכוונת לקראת הקיץ

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בגיל 43, ג'יאנלואיג'י בופון עדיין מאמין שהוא מסוגל לתרום לקבוצה גדולה בתור שוער ראשון. אלוף העולם ממונדיאל 2006 משמש שנה שנייה ברציפות כשוער המשנה של וויצ'ך שצ'סני הפולני ביובנטוס. לפי "גאזטה דלה ספורט", האיטלקי אינו מעוניין להמשיך כשוער מחליף לעונה נוספת. כעת, לפי הדיווח, לאגדת המועדון יש התלבטות בין מעבר לתחנה אחרונה, בה יוכל לשחק כשוער בכיר, לבין תליית הכפפות כבר בקיץ הקרוב. "בופון – הרחק מיובה במאי. להתראות לכדורגל או ואלס (ריקוד) אחרון?", נכתב בכותרת.

לבופון יחסים מצוינים עם מאמנו אנדראה פירלו (השניים שיחקו יחד בקבוצה בעבר), כמו גם עם שצ'סני. עם זאת, הוא מרגיש מצוין מבחינה פיזית, מה שגורם לו לחוש שהוא אינו מנוצל בצורה המיטבית, ועדות לכך היא העובדה שערך העונה רק עשר הופעות בהרכב. מתך המשחקים הללו, הוא שמר שש פעמים על שער נקי ומאמין ביכולתו לתרום לקבוצה הרבה מעבר לניסיון והנהגה בחדר ההלבשה.

השוער הוותיק מוכן להרפתקה נוספת במועדון גדול, והוא לא שולל יציאה נוספת מגבולות ארץ המגף, כפי שעשה ב-2018 כאשר עבר לפריז סן ז'רמן. בכל אופן, הוא טרם גיבש החלטה, ולא ידון בנושא עם נשיא המועדון אנדראה אניילי לפחות עד גמר הגביע נגד אטאלאנטה ב-23 במאי. בופון, נציין, הוא השחקן עם מספר ההופעות השני הכי גבוה במועדון כשרק אלסנדרו דל פיירו מקדים אותו. לפני כחודש, בריאיון, חשף השוער שייתכן ויחליט לפרוש כבר בתום העונה.

בופון. יחליט אחרי גמר הגביע | Marco Luzzani/Getty Images

עמדת השוער היא לא העמדה היחידה בה הביאנקונרי צפויים לעשות שינויים מהותיים בקיץ. לעת עתה הדיבורים על עזיבה אפשרית של רונאלדו קצת פסקו. בכל מקרה, הגברת הזקנה מעוניינת לצרף את פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד, שכבר שיחק במועדון, ולשם כך היא תצטרך למכור את חלק משחקניה בעמדות הקישור. לאחר שאדריאן ראביו הוזכר כמועמד לברצלונה ולאברטון, כעת גם ארון ראמזי זוכה לביקוש. לפי דיווחים באיטליה ובאנגליה, טוטנהאם, יריבתה הגדולה של ארסנל, עמה מזוהה הוולשי, גיששה לגבי זמינותו של הקשר בן ה-30.

שחקן נוסף שצפוי לסיים את דרכו בביאנקונרי הוא המגן השמאלי, אלכס סנדרו. המועמד המועדף על יובנטוס להחליפו הוא רובין גוסנס מאטאלאנטה. מגן נבחרת גרמניה רושם עונה מצוינת בקבוצה מברגמו, והוא תורם גם בצד ההתקפי, עם תשעה שערים וחמישה בישולים בליגה עד כה. מאחר והדרישות של אטאלאנטה צפויות להיות גבוהות, יובנטוס סימנה אלטרנטיבה זולה יותר- אמרסון מצ'לסי. נכון לרגע זה טרם החלו מגעים בין המועדונים, אך מסתמן כי הגברת הזקנה תאיץ את המגעים במקרה ולא תוכל להנחית את גוסנס.

רובין גוסנס | Manu Reino/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי