פירלו מתגעגע לרונאלדו. מתגברים הדיווחים על שובו של אלגרי

אנדראה פירלו, מסימיליאנו אלגרי | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

יובה הפסידה לאטאלנטה לראשונה מזה 20 שנה והמקום בצ'מפיונס בסכנה. הקבוצה לא ניצחה בליגה ללא הכוכב: "הוא הקילר, לצערי לא יכל לשבת על הספסל". האיטלקי אופטימי, ב"גאזטה" נטען שהמאמן שעזב ב-2019 הסכים לשוב

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ביובנטוס השלימו כבר מזמן עם אובדן האליפות אך לפי איך שהקבוצה נראית כרגע, העונה עלולה להסתיים בקטסטרופה אמיתית – איבוד המקום בליגת האלופות. הביאנקונרי נכנעו אתמול (ראשון) 1:0 לאטאלנטה, צנחו למקום הרביעי והפער מנאפולי החמישית עומד על שתי נקודות בלבד. זו הייתה הפעם הראשונה בה יובה נכנעת ליריבתה מאז פברואר 2001 (24 ניצחונות ליובה ושמונה תוצאות תיקו), מעבר לכך, יובה לא הצליחה לכבוש נגדה לראשונה מזה 36 משחקים – הרצף הכי ארוך שלה נגד קבוצה איי פעם בסרייה א'.

כנראה שעל אף הביקורת שהוא סופג – לא פשוט ללא כריסטיאנו רונאלדו שנעדר מהמשחק אתמול בשל פציעה. יובה לא ניצחה בארבעת משחקי הליגה אותם החמיץ – היא אספה שלוש תוצאות תיקו (כולן 1:1) והפסיד כאמור אמש. אנדראה פירלו אמר על היעדרותו של רונאלדו: "לא במקרה הוא כבש 25 שערים העונה והיה מעולה במשחק הראשון נגדה. הוא מתאים היטב למשחקים האלה והוא החלוץ הבכיר שלנו, הקילר המוביל. לצערנו הוא לא היה יכול אפילו לשבת על הספסל. כאשר אתה חסר את זה ברחבה – זה מעט שונה. עם זאת, יצרנו את המצבים שלנו".

"הצל של מסימיליאנו אלגרי גדל, המקום הרביעי בסיכון ופירלו בצרות-צרורות", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "אם אפשר היה לתמצת עונה ל-90 דקות – זה המשחק הזה. יובה לא רעה, אפילו טובה, ועדיין סובלת". באיטליה דווח כי המאמן שהוליך את הקבוצה לחמש אליפויות רצופות רוצה לחזור לקבוצה אך עליו ליישב את ההדורים עם המנהל המקצועי וכן עם פאבל נדבד.

"גיהנום ליובה, תופת רצינית", נכתב ב"טוטוספורט". "רק יובה מעדה" נכתב ב"קוריירה דלה ספורט" בהתייחס לניצחון של מילאן, אטאלנטה ולאציו. בעוד כחודש הביאנקונרי שוב יפגשו את הקבוצה של ג'יאן פיירו גספריני, הפעם בגמר הגביע האיטלקי, משחק שאסור להם להפסיד בו.

המאמן מתח לא פעם ביקורת על שחקניו לאחר משחקים אך הפעם בחר אחרת: "זה היה משחק טוב שלנו נגד קבוצה חזקה. שיחקנו איך שהיינו צריכים ולהם היה מזל עם השער המאוחר. לדעתי היינו נחושים ושיחקנו עם תוקפנות רבה. זה מאכזב, יכולנו לחזור הביתה עם לפחות נקודה".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1043385

האם המקום בליגת האלופות בסכנה: "עלינו להתמקד רק בעצמנו, אם נשחק ברוח הזו – אני משוכנע שנעמוד במטרה שלנו ולא יהיו לנו בעיות. יש עוד שבעה משחקים ונצטרך לנצח בכמה שיותר". לוח המשחקים של יובה לא פשוט כאשר היא תפגוש בהמשך את מילאן ואינטר אך הנחמה היא שהמשחקים ייערכו בביתה.

המשחק הזה ביחס למשחקים אחרים העונה: "ביותר מדי משחקים לא הצגנו את הגישה והנחישות. זו קבוצה אחרת לגמרי כשיש לנו את המרכיבים האלה, והפסדנו יותר מדי נקודות נגד קבוצות קטנות יותר. ידענו שאטאלנטה תלחץ בכל המגרש והתכוננו. כיסינו את השטחים היטב. אטאלנטה יכולה לכפות עליך סגנון משחק אחר אבל הצלחנו די טוב".

פאולו דיבאלה | Pier Marco Tacca/Getty Images

פאולו דיבאלה ניסה לקחת פיקוד בהעדרו של רונאלדו כשפתח בהרכב לראשונה מזה שלושה חודשים. זה לא ממש הצליח לו. "הוא לא פתח ב-11 זמן רב, אך ברור שמול קבוצה כמו אטאלנטה היה קשה לו להשלים 90 דקות. לטעמי הוא עבד היטב כל עוד גופו החזיק מעמד". הארגנטינאי שחווה עונה מאוכזבת קיבל את הציון 5 לאחר המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי