רונאלדו תחת מתקפה, לפירלו הוצב אולטימטום: יובנטוס אובדת עצות

כריסטיאנו רונאלדו | Carlo Bressan/Anadolu Agency via Getty Images

הגברת הזקנה רשמה משחק נוסף ללא ניצחון ומקומה ברביעייה המובילה נמצא בסכנה ממשית, כמו גם עתידו של המאמן במועדון. עיתוני איטליה בביקורת חריפה על היכולת של הפורטוגלי: "כמו צופה שלא קנה כרטיס"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

שיקום האדם שהאמין בתחילת העונה כי יובנטוס תאבד את תואר האליפות לאחר תשע זכיות רצופות ותסיים מחוץ לשלוש הראשונות בטבלה. כעת, תסריט שהיה נשמע דמיוני עד לפני כמה חודשים עלול להפוך למציאות, כאשר בפני הגברת הזקנה אורבת סכנה ממשית בדמות אי העפלה לליגת האלופות בעונה הבאה, לאחר שאתמול (ראשון) היא שוב איכזבה כשגירדה 1:1 בחוץ מול פיורנטינה.

יממה אחרי התיקו, גם בעיתוני איטליה לא ריחמו על פירלו ושחקניו. ב"גאזטה" נכתב בכותרת הראשית "צופה שאינו משלם" עם תמונה של כריסטיאנו רונאלדו, כאשר הכוונה היא להופעה החלשה של הפורטוגלי על כר הדשא בפירנצה עם רמיזה ברורה ליכולת הכללית אותה הסופרסטאר מציג. ב"קוריירה דלו ספורט" נרשם: "אזעקה ליובה – כריסטיאנו רונאלדו נעלם", כאשר פה כבר לא ניתן לפרש את הכותרת לשתי פנים.

אמנם CR7 רושם משחק שלישי ברציפות בו הוא אינו מוצא את הרשת, אך באיטליה מפנים לא מעט מן האש גם לעבר מאמן הקבוצה, אנדראה פירלו. מה שהיה נדמה כמו הברקה של אנדראה אניילי בפתיחת העונה, נראה כעת כמו החלטה לא מוצלחת של הבעלים. לפירלו בן ה-41 הוצב מעין אולטימטום: הוא ימשיך במועדון אם יעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה, אבל ספק גדול אם לא כפי שגם אישר פאביו פטרייצי, המנהל המקצועי.

לאור התיקו מול הויולה, כלל לא בטוח ששחקן העבר האיטלקי יעמוד ביעד זה. עם חמישה מחזורים בלבד לתום העונה, יובה מדורגת רביעית בטבלה עם 66 נקודות, שלוש מעל נאפולי החמישית שתעקוף אותה אם תנצח את טורינו במשחק שייערך הערב. נזכיר כי ליובנטוס עוד נותרו משחקים מול מילאן ואינטר החזקות, בעוד המפגש הכי קשה על הנייר שנשאר לנאפולי יתרחש במחזור הסיום כשתארח את ורונה מהמקום העשירי ושבוע וקדם לכן תתארח גם היא בפירנצה אצל פיורנטינה.

פירלו עצמו התייחס למצב הקבוצה ולא הסתיר את תחושותיו: "אני לא שמח מהסיטואציה, בדיוק כמו שהמועדון לא מרוצה ממנה. אנחנו לומדים מכל משחק, אבל ברור שאנחנו לא יכולים להיות שמחים מהמצב הנוכחי בו אנו נמצאים. הייתה לנו מחצית ראשונה רעה ושילמנו עליה מחיר". גם כובש שער השוויון, אלברו מוראטה, התראיין במסיבת העיתונאים בסוף המשחק ואמר כי "אנחנו חווים שנה קשה, אבל עלינו להתעקש עד הסוף".

אנדראה פירלו | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי