בשבת: ניצחון יקרב את אינטר לאליפות ראשונה מאז 2010

שחקני אינטר חוגגים | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

קונטה זקוק לניצחון על קרוטונה ומעידה של אטאלנטה כדי להבטיח את התואר. המארחת תרד אם תפסיד. מילאן תקבל בחזרה את זלאטן ותקווה לחזור למסלול הניצחנות מול פיליפו אינזאגי ובנבנטו

(גודל טקסט)

המחזור ה-34 בליגה האיטלקית יצא לדרך מחר (שבת) עם שלושה משחקים בעלי חשיבות גדולה במאבקי האליפות, הירידה, והמקום בליגת האלופות. אינטר תתארח אצל קרוטונה האחרונה (19:00) ותוכל לעשות צעד גדול לעבר אליפות ראשונה מאז 2010. לאחר מכן, מילאן תארח בסן סירו את בנבנטו (21:45) ותהיה חייבת את הנקודות לאחר שני הפסדים רצופים. במשחק נוסף, ורונה העשירית תארח את ספציה, שרחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

קרוטונה – אינטר (19:00)

הנראזורי קרובים לשבור את שלטון היחיד של יובנטוס בארץ המגף בתשע העונות האחרונות, וארבע נקודות בחמשת המחזורים האחרונים יספיקו להשלמת המשימה. בנוסף, היא תוכל להבטיח את הזכייה כבר השבוע, בתנאי שתצבור במחזור הקרוב יותר נקודות מאטאלנטה השנייה, שתשחק ביום ראשון. במפגש הקרוב, אנטוניו קונטה וחניכיו יצאו למשחק חוץ אצל קרוטונה, ויוכלו להוריד אותה לליגה השנייה. במאזנה של המארחת 18 נקודות בלבד, והפסד למוליכת הטבלה יקבע סופית כי בעונה הבאה היא תשחק בליגת המשנה. המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים ב-2:6 מהדהד לאינטר, כולל שלושער של לאוטרו מרטינס.

במשחקה האחרון, אינטר חזרה למסלול הניצחונות לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות עם 0:1 יקר על ורונה משער של מתאו דרמיאן בדקה ה-76. קונטה ייאלץ להסתדר ללא ארתורו וידאל ואלכסנדר קולארוב, ולפי ההערכות, ההרכב למשחק סגור פרט לעמדה אחת: קיימת התלבטות באגף השמאלי בין איבן פרישיץ', שפתח במשחק האחרון, לבין דרמיאן, שהחליף את הקרואטי וכבש את שער הניצחון.

מתאו דרמיאן, לאוטרו מרטינס | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

מילאן – בנבנטו

בצד האדום של מילאנו המצב קשה בהרבה. לאחר שכבר הייתה חזק במאבק האליפות, כעת מילאן שוב מוצאת את עצמה בקרב על המקום בליגת האלופות. הרוסונרי מדורגים כעת במקום החמישי, אך ברשותם אותו מספר נקודות כמו נאפולי השלישית ויובנטוס הרביעית. הקבוצה של סטפנו פיולי מגיעה לאחר שני הפסדים רצופים, כולל 3:0 משפיל בידי לאציו. במשחק הקרוב היא תפגוש פנים מוכרות, בדמותו של אגדת המועדון, פיליפו אינזאגי, שמאמן בשנתיים האחרונות את בנבנטו.

מבחינה מקצועית, מילאן תקבל בחזרה את זלאטן איברהימוביץ', שחתם לאחרונה על חוזה חדש וישוב ל-11 לאחר שלושה משחקים בהם נעדר בעקבות פציעה והרחקה. מי שיאבד את מקומו בחוד לטובת השבדי הוותיק הוא מריו מנדזוקיץ'. שם נוסף שעשוי לחזור להרכב הוא הבלם אלסיו רומאניולי, שיתפוס את מקומו של פיקאיו טומורי במרכז ההגנה. מנגד, לאינזאגי יש צרות משלו. אלופת ליגת המשנה אשתקד צברה שתי נקודות בלבד בחמשת המחזורים האחרונים, וזה גרם לירידתה אל מתחת לקו האדום. לקבוצה מדרום איטליה נותרו עוד שלושה משחקים נגד קבוצות ממקום 16 ומטה, אך דווקא נקודות מפתיעות בסן סירו יוכלו לעשות את ההבדל בין הישארות לירידה.

זלאטן איברהימוביץ' מאוכזב | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי