פירלו: "לא מודאג מעתידי". דיבאלה ורונאלדו יפתחו נגד אודינזה

אנדראה פירלו, כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

יובנטוס חייבת נקודות במשחק החוץ באודינזה. המאמן, שבנו ספג איומי מוות ברשתות החברתיות הבהיר: "הקבוצה יודעת שזה רגע קריטי. צר לי על עברייני המקלדת". מוראטה בספק. אטאלנטה תעכב את הזכייה של אינטר בתואר?

(גודל טקסט)

מחזור ה-34 בסרייה א' יימשך גם מחר (ראשון). מעבר למאבקים המרתקים על ליגת האלופות, אינטר תוכל לזכות באליפות אם אטאלנטה תמעד נגד ססואולו. יובנטוס הרביעית בטבלה תתארח אצל אודינזה. לאציו השישית תפגוש את גנואה, נאפולי השלישית נגד קליארי.

אודינזה – יובנטוס (19:00)

ימים קשים עוברים על אנדראה פירלו ששומע לא מעט על מועמדים רבים להחלפתו בצל המאבק הקשה על השגת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. בינתיים הגברת הזקנה, שסיימה רק ב-1:1 נגד פיורנטינה, יוצאת למשחק חוץ נוסף כשהיא חייבת נקודות. אולם, יובה היא רק קבוצת החוץ השביעית בטיבה בליגה, הפסידה באצטדיון פריולי במשחק החוץ בשנה שעברה והשיגה 25 נקודות בלבד מ-48 – קצת יותר מ-50% הצלחה.

פירלו שינסה להשיג את ניצחונו ה-30 כמאמן יובה במשחקו ה-37, הבהיר כי אינו מוטרד מעתידו במועדון: "אני בסדר, דיברתי עם הבעלים לפני מספר ימים כפי שקורה לעתים קרובות. זו בהחלטה לא הייתה הפעם הראשונה. אני שומע הכל רק מהעיתונאים. אני רגוע ומרוכז כלכך בעבודה".

שחקני יובנטוס. חייבים נקודות | Ciro de Luca/Soccrates/Getty Images

השבוע בנו ספג איומי מוות נוראיים ברשתות החברתיות: "אחרי שהייתי בעולם הזה שנים, אני יודע מה זה אומר להיות איש ציבור. אין כאן שום דבר חדש, תמיד יש עברייני מקלדת שעושים דברים רעים. כואב לי עבור הבן שלי. הסברתי לו שהוא לא אשם בשום דבר ועליו להתעלם מזה. אני מקווה שהעולם ישתנה לטובה".

המאבק על ליגת האלופות: "הקבוצה מודעת לכך שזה רגע קשה מאוד, תקופה עדינה, דיברנו על זה, יש לנו 15 נקודות בקופה ואנחנו רוצים להשיג כמה שיותר ואז לזכות בגביע נגד אטאלנטה. כל משחק הוא חשוב מאוד". עד לתום העונה מצפים ליובה משחקים קשים מאוד נגד מילאן, ססואולו ואינטר.

כריסטיאנו רונאלדו עדיין מוליך את טבלת השערים בסרייה א' עם 25 כיבושים אך לא הבקיע כבר ארבעה משחקים (נעדר מאחד מהם בגלל פציעה) והשמועות על עזיבתו לא פוסקות לרגע. "הוא בסדר גמור, רגוע ושקט. הוא יפתח לצד פאולו דיבאלה משום שאלברו מוראטה אינו במיטבו ונראה אם יהיה בסגל". ארתור עשוי לשוב ל-11 וכך גם דנילו, בעוד לגבי דיאן קולוסבסקי המאמן לא התחייב על כך".

היריבה, מצדה, ניצחה 2:4 את בנבנטו בהצגה של רודריגו דה פול והיא במרכז הטבלה (מקום 11) רחוקה ממאבקי ההישרדות. דה פול עם שמונה שערים ושמונה בישולים העונה בליגה, יהווה איום גדול על ההגנה של הגברת הזקנה. ג'רארד דאולופאו ייעדר שוב ככל הנראה בשל פציעה.

כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה | Andrea Staccioli/Insidefoto/LightRocket via Getty Images

ססואולו – אטאלנטה (16:00)

הקבוצה של ג'יאן פיירו גספריני נמצאת בכושר מצוין – שישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים והביסה במחזור האחרון 0:5 את בולוניה. אטאלנטה תצטרך להשיג תוצאה לא פחות טובה משל אינטר הערב כדי לדחות את חגיגות האליפות שלה. בכל מקרה נראה כי המטרה היא לסיים במקום השני. רובין גוסנס יחזור להרכב לאחר הרחקה וגספריני בסגל מלא לחלוטין. ההערכות הן כי לואיס מוריאל מלך שערי הקבוצה ישוב לספסל בעוד דובאן ספאטה ימשיך ב-11.

המארחת הייתה בעיני רבים הפתעת העונה שעברה כשסיימה במקום השישי, בדיוק כמו מיקומה הנוכחי והיא רחוקה רק שלוש נקודות מרומא במאבק על מקום בפלייאוף הליגה האירופית. החלוץ המצוין פרנצ'סקו קאפוטו שכבש העונה 11 שערי ליגה – ייעדר בשל פציעה. המאמן רוברטו דה זרבי הבהיר: "אני מרוצה שהשגנו יותקר נקודות מאשר בעונה שעברה אבל זה לא מספיק, עלינו להמשיך להשתפר. אני מצפה שנמשיך לתקוף כמו נגד כל קבוצה גם אם זו אטאלנטה, יובנטוס, אינטר או מילאן. המנטליות הזו הביאה אותנו רחוק".

דובאן ספאטה | Emilio Andreoli/Getty Images

סמפדוריה – רומא (21:45)

הג'ילארוסי מנסים לאסוף את השברים אחרי התבוסה 6:2 למנצ'סטר יונייטד בחצי גמר הליגה האירופית ויודעים שהם חייבים לשפר עמדות בלגיה אחרי נקודה אחתך מתשע האחרונות וניצחון בודד בשבעת המחזורים האחרונים. המאמן פאולו פונסקה הסביר: "היינו כמעט כל העונה במקום השלישי או הרביעי, עד מרץ. ואז התחלנו להיאבק – שחקני מפתח נפצעו בתקופה קריטית וזה היה מכריע בעומס המשחקים".

"אני המאמן, אני מרוכז רק במשחקים שנותרו עד סוף העונה ואין צורך שאתן עצות למועדון. אני מקצוען, אני אוהב כדורגל. ברור שמשהו השתבש נגד יונייטד (שלושה שחקנים הוחלפו לפני המחצית בשל פציעה), אבל ג'ורדן ורטו התאמן היטב ושיחק נגד קליארי, גם ספינאזולה לא סבל מבעיות". ייתכן והשוער השלישי, דניאל פוזאטו, יפתח בין הקורות כאשר פאו לופס הפצוע. פדרו הפצוע ייעדר אף הוא, בורחה מאיורל צפוי לפתוח בחוד במקום אדין דז'קו.

פאולו פונסקה | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי