0:3 ענק למילאן על יובנטוס, חמישיות לרומא ואטאלנטה

כריסטיאנו רונאלדו | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

רונאלדו וחבריו לא ישחקו בליגת האלופות בעונה הבאה? הרוסונרי פירקו את הגברת הזקנה, עלו למקום השלישי על חשבונה והותירו את פירלו מחוץ לרביעייה המובילה. 2:5 אדיר לגספריני על פארמה, 0:5 לפונסקה על קרוטונה

(גודל טקסט)

לאחר שנפתח אמש עם תצוגות ענק של נאפולי ואינטר, המחזור ה-35 בליגה האיטלקית נמשך גם היום (ראשון), כאשר במוקד נערכו מספר משחקים בעלי השלכות משמעותיות לגבי המאבק על הכרטיסים לאירופה בעונה הבאה, וכמו כן על קרבות ההישרדות. במשחק המרכזי של המחזור, מילאן דרסה את יובנטוס האומללה עם 0:3 ענק ביובנטוס סטדיום.

במשחק המוקדם של היום, ססואולו ניצחה 1:2 את גנואה וטיפסה למקום השביעי. מאוחר יותר, אטאלנטה גברה 2:5 אדיר על פארמה וחזרה למקום השני, קליארי רשמה 1:3 קריטי על בנבנטו וטורינו ו-ורונה נפרדו בתיקו 1:1. לאחר מכן, רומא גברה בביתה 0:5 על קרוטונה.

יובנטוס – מילאן 3:0

אם העונה הרעה שעוברת על יובנטוס לא מספיקה, בגברת הזקנה עוד קיוו להתנחם בכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. אחרי הערב, גם זה כבר לא מובטח לאנדראה פירלו ושחקניו. המארחת הגיעה להתמודדות מהמקום הרביעי בעוד היריבה דורגה מקום אחד מתחתיה, אבל בסוף הערב היוצרות התהפכו ויובנטוס מוצאת את עצמה במקום החמישי בלבד, נקודה מתחת לנאפולי הרביעית ושתיים מאחורי אטאלנטה ומילאן.

אנדראה פירלו | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images
כריסטיאנו רונאלדו, זלאטן איברהימוביץ' | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

לאחר מחצית ראשונה שקולה, בראהים דיאס כבש את הראשון עבור האורחת ממש על סף הירידה למחצית (45+1). פרנק קסייה עוד הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-58, אך זה לא מנע מהקבוצה של סטפנו פיולי להבקיע שערים נוספים: אנטה רביץ' בעט כדור אדיר היישר לחיבוריו של וויצ'ך שצ'סני והכפיל את היתרון בדקה ה-78, כאשר ארבע דקות מאוחר יותר פיקאיו טומורי נעץ את המסמר השלישי בארון של הגברת הזקנה וחתם את תוצאת המשחק.

כאמור, בעקבות ההפסד, יובנטוס מדורגת במקום החמישי בטבלת הסרייה א' עם 69 נקודות, והאלופה היוצאת בתשע השנים האחרונות עלולה למצוא את עצמה מחוץ לליגת האלופות בעונה הבאה כאשר נותרו שלושה מחזורים בלבד לתום הליגה. מדהים. מן העבר השני, מילאן מחברת ניצחון שני ברציפות ומעפילה למקום השלישי עם 72 נקודות, בדיוק כמו אטאלנטה השנייה לה הפרש שערים עדיף על פני הרוסונרי. עם זאת, דבר אחד כן יכול להעיב על החגיגה של המנצחת: זלאטן איברהימוביץ' נפגע והוחלף בדקה ה-66, ובקבוצה מבירת האופנה יקוו שלא מדובר בפציעה חמורה מדי.

שחקני מילאן חוגגים | Valerio Pennicino/Getty Images

פארמה – אטאלנטה 5:2

החבורה המלהיבה של ג'אן פיירו גספריני אוספת עוד שלוש נקודות חשובות ועושה צעד חשוב לעבר השגת הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, זו העונה השלישית ברציפות. רוסלן מלינובסקי פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-12 מבישול של יוסיפ איליצ'יץ', כאשר מתיאו פסינה הכפיל עבור הקבוצה מברגמו בדקה ה-52. לואיס מוריאל נעץ את המסמר השלישי ברשת המארחת בדקה ה-77 והשלים צמד נהדר בדקה ה-86, כאשר אלכסיי מירנצ'וק חתם את תוצאת המשחק (90+3). שערים מצמקים של חואן פרנסיסקו ברונטה (78) ושל סימון סום (90) לא הועילו למקומיים. אטאלנטה מעלה את מאזנה ל-72 נקודות ועוקפת את נאפולי בדרך חזרה למקום השני בטבלה, פארמה שכבר ירדה ליגה רשמית במחזור הקודם נשארת תקועה במקום ה-19 עם 20 נקודות.

דובאן ספאטה, רוסלן מלינובסקי | Emilio Andreoli/Getty Images

רומא – קרוטונה 0:5

הקבוצה שהודחה בחצי גמר הליגה האירופית התאוששה על חשבון האחרונה בטבלה. המחצית הראשונה הייתה נטולת שערים, אך בדקה ה-47 הנריך מחיטריאן השאיר את הכדור לבורחה מיוראל, והחלוץ הספרדי כבש מטווח קצר את השער הראשון. לורנצו פלגריני הכפיל את היתרון בדקה ה-70, וכעבור שלוש דקות הוא השלים צמד מבישול נוסף של מחיטריאן. בדקה ה-78, הרומאים הבקיעו שוב, והפעם הגיע תורו של הארמני להיכנס לרשימת הכובשים. מסירה של ריק קארסדורפ מצאה את השחקן המצטיין מול שער ריק, והוא לא התקשה להבקיע. בתוספת הזמן, מיוראל השלים צמד משלו וקבע 0:5 מהדהד.

בעקבות ההפסד בצמד המפגשים למנצ'סטר יונייטד, חניכיו של פאולו פונסקה איבדו סיכוי להגיע בעונה הבאה לליגת האלופות. הג'יאלורוסי עלו למקום השביעי בטבלה, אך הם רחוקים 11 נקודות מהמקום הרביעי, כשנותרו עוד תשע בלבד בקופה. המפסידה, שכבר ירדה ליגה, ממשיכה לנעול את הטבלה.

בורחה מיוראל, הנריך מחיטריאן | Silvia Lore/Getty Images

גנואה – ססואולו 2:1

הקבוצה של רוברטו דה זרבי, שסיימה בתיקו נגד אטאלנטה במחזור הקודם וקודם לכן גברה על מילאן – ממשיכה בכושר הנהדר שלה והפרס? העפלה למקום השביעי לפחות זמנית על חשבון הג'ילארוסי. בדומה למפגש בין הקבוצות בסיבוב הראשון, זה נגמר בניצחון דחוק באותה התוצאה – 1:2. החלוץ ג'אקומו ראספדורי כבש את שערו החמישי העונה בדקה ה-14 שער של מיכה זאיץ' הסלובני נפסל לאחר התערבות של ה-VAR בטענה לעברה

התקוות של גנואה לחזור למשחק נגוזו סופית בדקה ה-66. דומניקו ברארדי ניצל שגיאה איומה בהגנה כשהבלם אנדראה מסיאלו שלח מסירת חסרת אחריות לאחור, השתלט על הכדור והכניע בקלילות את השוער עם שערו ה-16 בליגה. חמש דקות לסיום, דוידה זפאקוסטה בעט בסיבוב וכבש שער מצמק נאה אך לא יותר. גנואה עדיין בסכנת הירידה שכן יש לה יתרון חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

שחקני ססואולו חוגגים | Getty Images

בנבנטו – קליארי 3:1

בקרב תחתית קריטי במיוחד, הייתה זו האורחת שידעה לצאת עם שלוש הנקודות. חרלמפוס ליקוגיאניס היווני העלה את קליארי ליתרון עם שער כבר בדקה הראשונה, אך ג'יאנלוקה לפאדולה השווה עבור המקומיים כעבור רבע שעה בדיוק. לאונרדו פבולטי כבש בדקה ה-64 והחזיר לקבוצתו את היתרון, חואן פדרו חתם את תוצאת המשחק בתוספת הזמן (90+3). עם הניצחון, קליארי מטפסת למקום ה-15 עם 35 נקודות ועושה צעד חשוב לעבר הישארות בליגה, הקבוצה של פיליפו אינזאגי נשארת מתחת לקו האדום עם 31 נקודות, כל זאת כאשר נותרו שלושה מחזורים בלבד לתום העונה.

שחקני קליארי חוגגים | Francesco Pecoraro/Getty Images

תוצאה נוספת

ורונה – טורינו 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי