פירלו: "רונאלדו מעולם לא שמח כל כך להתחלף". יובנטוס מצאה גיבור חדש

כריסטיאנו רונאלדו, אנדראה פירלו | Valerio Pennicino/Getty Images

עם ה-2:3 על אינטר, הביאנקונרי שמרו על המקום ה-4. קוואדראדו כבש לראשונה העונה ורשם ציון דרך. המאמן על החלוץ שכעס: "הוא לא היה רוצה לרדוף אחרי שחקנים. חבל שלא שיחקנו כך תמיד". קייליני זעם על השופט

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס הגיעה למשחק נגד האלופה אינטר אתמול (שבת) עם הגב אל הקיר כאשר מעידה הייתה עלולה לחרוץ את גורלה – מחוץ לליגת האלופות בעונה הבאה. יובה ידעה להפגין אופי על אף ששיחקה בעשרה שחקנים והשיגה ניצחון 2:3 דרמטי– בחמש הפעמים האחרונות בהן הורחק לה שחקן נגד הנראזורי במשחק בית – היא לא הפסידה. הגיבור הבלתי צפוי היה חואן קוודראדו שכבש צמד והיה הראשון שעושה זאת נגד אינטר מאז דרקו קובאצ'ביץ' באפריל 2000.

כריסטיאנו רונאלדו אמנם כבש (מהריבאונד אחרי שפנדל שלו נעצר על ידי סמיר הנדנוביץ') אך ירד זועם לחדר ההלבשה בדקה ה-70 ולא צפה בשארית המשחק. המאמן אנדראה פירלו אמר על כך: "אני חושב שזו הפעם הראשונה שהוא היה שמח להיות מוחלף. היינו בנחיתות מספרית והוא היה צריך לרדוף אחרי שחקנים בלי הפסקה. הוא חייך בחדר ההלבשה".

על העונה: "היינו צריכים לשחק באותה הנחישות ובאותו הרצון גם בשאר המשחקים. אם היינו עושים זאת, לא היינו נקלעים למאבק על לסיים בארבע הראשונות. עשינו כל כך הרבה טעויות במשחקים שהיו קלים על הנייר. שאלנו את עצמינו פעמים רבות מה חסר לנו העונה, לא הייתה לנו אש בוערת בפנים".

העתיד: "לקבוצה הזו יש הרבה מה לתת, יש לנו הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים אבל לשחק ביובנטוס זה אומר שיש עלייך הרבה יותר אחריות. לוקח לחלק זמן להסתגל לכך. יש לנו בסיס טוב מאוד, זו קבוצה טובה למרות שעלינו להשתפר". כשנשאל האם הוא יעזוב אמר: "אני לא חושב על העתיד, הייתי מרוכז רק בניצחון שלנו. על העתיד שלי נדבר בהמשך".

הקפטן ג'ורג'יו קייליני זעם על אף הנקודות ולא אהב השיפוט כאשר רודריגו בנטנקור למשל הורחק: "אני לא יכול להגיד מה אני חושב על השופט. כולם רואים דברים אחרת על המגרש. בטח שלא גנבנו את הניצחון. ניצחנו את הקבוצה הטובה ביותר באיטליה. אנחנו חייבים לחשוב על הדברים הטובים והפחות טובים שעשינו על המגרש. אני לא יודע אם זה יספיק להגיע לליגת האלופות אבל ננסה עד הסוף, החזרנו את הגאווה".

ג'ורג'יו קייליני | Pier Marco Tacca/Anadolu Agency via Getty Images

על העונה הנוכחית: "מעולם לא ניצחנו שלושה משחקים ברציפות, הייתה חסרה עקביות. העונה היא לא אסון. תמיד היו לי יחסים טובים עם פירלו, אנחנו מכבדים אחד את השני. יש היררכיה ברורה, ניסינו לעזור לו". ברמה האישית נשאל האם ימשיך, כשהדיווחים אומרים שלא קיבל הצעה לחוזה חדש. הבלם אמר: "מוקדם לדבר על זה, נעשה זאת בשבוע הבא. אני מקווה לזכות בגביע האיטלקי. בניגוד לאטאלנטה, לא היה מגיע לנו להבטיח את ההעפלה לליגת האלופות".

קוואדראדו אמר: "לא בעטתי פנדל זמן רב, הרגשתי את האמון מצד כולם וכשרונאלדו לא היה על המגרש – הלכתי על זה. זה היה משחק קשה נגד יריבה נהדרת ועוד בפחות שחקן. היה עלינו להקריב המון וניצחנו כקבוצה. לא דיברנו בכלל על המשחק של נאפולי, היינו צריכים לנצח ועשינו את זה. בואו נראה מה יקרה מחר (היום)".

"יובה היא קוואדראדו. היא ניצחה 2:3 את אינטר ורביעית ללילה אחד. חלום ליגת האלופות עדיין בחיים, בזכות הקולומביאני ובזכות ה-VAR", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "המירוץ למפעל היוקרתי נותר לוהט". הקולומביאני קיבל את הציון הגבוה 8. "טורינו היא קוואדראדו. הוא מצא את השערים הראשונים שלו בדיוק בזמן ומטריד את נאפולי ומילאן", נכתב ב"טוטוספורט". "ניצחון חשוב מאוד ליובה שהתקוות שלה נמשכות. המאבק פתוח. הדרך לניצחון הייתה מפתיעה יותר ממה שיכולנו לדמיין", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט".

חואן קוואדראדו | Matteo Bottanelli/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי