פיולי: "כבר היו לנו 'משחקים על החיים'". אכזבה ממנדז'וקיץ'

שחקני מילאן | Jonathan Moscrop/Getty Images

מאמן מילאן מתסוכל אחרי ה-0:0 עם קליארי שעלול להשאיר את קבוצתו מחוץ לליגת האלופות, אך הבהיר: "זו תהיה אכזבה אך לא כישלון אם לא נגיע לשם". "הרוסונרי בהלם", נכתב. החלוץ ספג ביקורת, וגם: מאזן הבית הדל

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאן בלחץ עצום. הרוסונרי סיימו אתמול (ראשון) בתיקו 0:0 ביתי נגד קליארי שלבטח היה מחוץ לתכניות. לראשונה מאז 1997 מילאן לא כשה נגד היריבות הזו, והתיקו, שבא דווקא אחרי 0:7 אדיר – עלול לעלות לה ביוקר. הרוסונרי החזיקו במקום בטופ4 ב-35 מ-37 המחזורים העונה. הקבוצה של סטפנו פיולי עדיין במקום השלישי בטבלה אך ביתרון נקודה על פני יובנטוס החמישית, כשבמחזור הסיום מצפה לה משחק סופר-קשה: בברגמו נגד אטאלנטה השנייה בטבלה שמחזיקה בהתקפה הטובה בסרייה א'.

פיולי הבהיר לאחר המשחק כי אם הקבוצה לא תגיע לליגת האלופות זה לא יהיה כישלון אלא אכזבה. "אין טעם לחשוב על מה שהיה יכול להיות, עלינו להתמקד באטאלנטה. עשינו דברים גדולים העונה, יש אכזבה, הנחנו את היסודות להגיע לליגת האלופות וזו הייתה המטרה בתחילת העונה אך לא חובה. זה לא כישלון אם לא נהיה שם. אני גם יודע שאטאלנטה היא היריבה היחידה שלא הצלחנו לנצח במהלך תקופתי כאן. היה לנו 'משחק על החיים' גם נגד יובנטוס, ואז נגד טורינו וכעת זה יקרה שוב".

ההופעה הרעה: "ידענו שניצחון יסיים את העניין, אז כנראה היה קצת מתח, לחץ ופחד. אולי לא יכולנו לנצח בצורה מכוערת. עלינו להילחם על כל נקודה. חבל שלא הזזנו את הכדור מהר יותר. לא היינו ברמה הרגילה שלנו, בטח לא בקצב ובאיכות של המשחקים הקודמים. אני חושב שהתוצאות האחרות בליגה אפשרו לקליארי לשחק בלי לחץ. איבדנו את החדות שלנו".

זלאטן איברהימוביץ' | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

זלאטן איברהימוביץ' כמובן היה במגרש כדי לעודד את השחקנים אך הוא פצוע ויחמיץ את היורו גם כן. המאמן התייחס לבעיות בהתקפה. "היינו זקוקים למישהו שיוכל לעזור לנו בהתקפה, אך למרבה הצעיר מריו מנדז'וקיץ' סבל מבעיות ורק לעתים רחוקות היה זמין".

דיוגו דאלוט אמר: "שיחקנו רע, עכשיו עלינו להניח לזה, להתאושש ולתת הכל לקראת המשחק המכריע שנשאר לנו. יש לנו מספיק זמן לבדוק מה היה חסר לנו. היה עלינו להיות רגועים ובוגרים יותר. נעבוד קשה מאוד. נצטרך משחק כמעט מושלם. צריכים מנטליות חזקה ועבודה קשה".

זה היה משחק הבית האחרון של מילאן העונה והיא השיגה 30 נקודות בלבד. לשם השוואה, אשתקד היו לה 33. בעוד מדובר בקבוצת החוץ הטוב ביותר, מקור לאופטימיות לקראת המחזור הגורלי (46 נקודות מ-54), הרי שמאזן הבית שלה הוא רק שביעי בטיבו, הכי גרוע מבין קבוצות הצמרת. בכלי התקשורת ביקרו: "מילאן נתקעה. 90 הדקות האחרונות יכריעו", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "מילאן בהלם, אפילו יובנטוס לא ציפתה לעזרה כזו", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". "פיולי חייב לנצח את אטאלנטה". "הצ'מפיונס בסכנה אדירה, מילאן נפגעה על ידי קבוצה שהבטיחה את ההישארות".

כותרות העיתונים באיטליה | צילום מסך: "קוריירה דלה ספורט", "טוטוספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי