אינטר סגרה עונה עם חמישייה גדולה לעיני הקהל

שחקני אינטר חוגגים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

יאנג, אריקסן, לאוטרו, פרישיץ' ולוקאקו הבקיעו, הנראזורי חגגו אליפות בסטייל עם 1:5 גדול על אודינזה בסן סירו

(גודל טקסט)

המחזור ה-38 והאחרון בסרייה א' נמשך הערב (ראשון) ועוד לפני המאבק משלוש על הכרטיסים לליגת האלופות במשחק המוקדם, האלופה אינטר הביסה 1:5 את אודינזה וסיימה את העונה עם 91 נקודות.

אינטר – אודינזה 1:5

הקבוצה של אנטוניו קונטה יכלה להינות ממחזור סיום נטול לחץ ובעיקר – לפגוש את האוהדים לראשונה ב-2021 בסן סירו. ההצגה של האוהדים החלה עוד הרבה לפני שריקת הפתיחה כשאלפים הקיפו את האוטובוס ורשמו תצוגת עידוד יוצאת דופן כפי שמתארים הסרטונים והתמונות. תפאורה הולמת למשחק ה-3,000 של אינטר בסרייה א' מאז ומעולם.

קונטה ביצע רוטציות נרחבות ונתן לשחקנים היותר משניים בסגל לשחק. רומלו לוקאקו, מילאן שקריניאר וסטפן דה פריי למשל פתחו על הספסל כמו גם ניקולו בארלה. בכל מקרה, כבר בדקה השמינית אינטר כבשה. אשלי יאנג רשם שער בכורה העונה לאחר בישול של לאוטרו מרטינס כשהשניים ביצעו דאבל-פס יפה. בדקה ה-39 הגיע חילוף כפוי כאשר סטפנו סנסי נפצע ובמקומו נכנס כריסטיאן אריקסן. הדני היה זקוק לחמש דקות בלבד כדי להבקיע שער יפה בכדור חופשי.

אוהדי אינטר | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images
אשלי יאנג, לאוטרו מרטינס, אשרף חכימי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

האלופה הייתה רעבה. לאוטרו כבש את השלישי בפנדל בדקה ה-55 וכעבור שתי דקות נכנסו איבן פרישיץ' ולוקאקו. לקרואטי היה זמן לכבוש את הרביעי (64) כשנהנה מבישול של מתיאס וסינו. החלוץ הבלגי הגיע ל-30 שערים בכל המסגרות כשהכדור פגע בחזהו (72). 13 דקות ליום אריקסן עשה שטות ונגע בכדור בידו ברחבה. רוברטו פריירה הכניע את השוער המחליף של הנראזורי.

הנראזורי סיימו את העונה עם לא פחות מ-91 נקודות, 16 ניצחונות בית רצופים ובסך הכל 17 ניצחונות, תיקו והפסד בודד, כלומר 52 נקודות מתוך 57 אפשריות. ההתקפה של אינטר הייתה השנייה בטיבה בליגה כאשר רק אטאלנטה (90) כבשה יותר ממנה, שער אחד יותר.

רומלו לוקאקו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי