פירלו הסביר את ספסול רונאלדו, שבחר להשתיק את המבקרים

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Daniele Badolato - Juventus FC / Contributor

יובנטוס הביסה 1:4 את בולוניה, ניצלה את המעידה של נאפולי והשיגה במחזור הסיום את הכרטיס לליגת האלופות. המאמן על הפורטוגלי שלא שותף: "הוא היה עייף, זו החלטה משותפת". הפנומן ענה באינסטגרם

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ללא כריסטיאנו רונאלדו שנותר על הספסל לאורך כל 90 הדקות, יובנטוס הביסה אתמול (ראשון) 1:4 את בולניה, ניצלה את המעידה של נאפולי בבית מול ורונה והיא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות על חשבונה. הביאנקונרי סיימו עונה מאכזבת מאוד בסטנדרטים שלהם, במהלכה הם איבדו את האליפות אחרי תשע זכיות רצופות, הודחו כבר בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי פורטו והסתפקו בזכייה בגביע האיטלקי. עם זאת, הם הצליח להשיג את הכרטיס לצ'מפיונס למרות שהיו עם הגב אל הקיר וסיימו עם שני תארים (סופר קאפ וגביע).

המאמן אנדראה פירלו הסביר בסיום את ההחלטה לא לעלות בהרכב עם רונאלדו, שפתח על הספסל בסך הכל בפעם השנייה העונה. "כריסטיאנו היה עייף לאחר גמר הגביע ברביעי וזו הייתה החלטה משותפת של שנינו", טען המאמן, "פתחתי עם אלברו מוראטה, שהבקיע צמד וגם הוא שחקן נהדר. רונאלדו היה זמין, אבל יש לנו סגל עמוק ואני יכול לבחור בין לא מעט שחקנים איכותיים וטובים מאוד".

המנהל הספורטיבי של הגברת הזקנה, פאביו פראטיצ'י, התייחס גם הוא לספסל של רונאלדו וניסה להסביר את הצעד החריג: "שיחקנו חמישה משחקים ב-15 ימים. בשיתוף פעולה עם פירלו, הם קיבלו את ההחלטה הזו. כריסטיאנו הרגיש טוב והיה זמין לשחק אם הקבוצה הייתה צריכה אותו".

רונאלדו עצמו "השתיק" את המבקרים. הפנומן פרסם באינסטגרם שתי תמונות. בראשונה, הוא מסמן שקט. בשנייה, בה הוא לא מופיע, נראים שחקני יובנטוס חוגגים את העלייה לליגת האלופות.

"אני רואה את עצמי מאמן את יובנטוס בעונה הבאה", הצהיר פירלו כשנשאל על עתידו, "מבחינתי היה חשוב לסיים את העבודה ולעמוד ביעדים החשובים שהצבנו לעצמנו. כלומר, לזכות בגביע האיטלקי ולהשיג את הכרטיס לליגת האלופות. האנשים שצריכים להכריע לגבי העתיד שלו יעשו זאת, אני לא מודאג. אנחנו בדרך הנכונה. אם נתחיל שוב יחד בעונה הבאה, יהיה לנו בסיס איתן. לקח קצת זמן לגרום לבחורים להבין מה אני רוצה, זה לא היה קל להיכנס עם כל כך הרבה שחקנים שזכו בתארים, אבל כולם עזרו לי. זו הייתה עונה מסובכת, אבל היא הייתה חיוני להתפתחות שלי כמאמן ואני חושב שהשתפרתי".

לסיום, פירלו החמיא לדיבאלה, שבישל את השער השני במשחק והציג יכולת טובה: "שחקן כמוהו משנה את הרמה של כל הקבוצה. היו לו בעיות פיזיות רבות לאורך כל העונה, הוא לא הצלח להתאמן בצורה עקבית, אבל האיכות קיימת. התגעגענו אליו, בואו נראה מה צופן לו העתיד".

רונאלדו, דיבאלה, מוראטה
רונאלדו, דיבאלה, מוראטה | ANDREAS SOLARO / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי