פ.ס.ז' תצרף את חכימי, אלגרי קיבל החלטות ראשונות ביובנטוס

אשרף חכימי | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

דיווח: המגן שזכה עם אינטר באליפות איטליה, יחתום בעיר האורות בתמורה ל-60 מיליון יורו. גם יאנג עשוי לעזוב את הנראזורי, מגן בטיס יגיע? וגם: אתלטיקו סימנה קשר, המאמן החדש של הגברת הזקנה מגבש את הסגל

(גודל טקסט)

קשייה הכלכליים של אינטר היוו גורם מרכזי בעזיבה של המאמן אשר הוביל את הנראזורי לאליפות, אנטוניו קונטה, וכעת מתחילים לנטוש גם שחקנים: הבוקר (שבת) פורסם ב"גאזטה דלו ספורט" כי אשרף חכימי יעבור לפריז סן ז'רמן, שתשלם 60 מיליון יורו תמורת המגן הימני המרוקאי. בעיתון האיטלקי נטען כי העברתו של חכימי עשויה להיות המכירה הגדולה היחידה של אינטר, שתנסה לייצר הכנסות דרך מכירות קטנות יותר של שחקנים פחות בכירים בסגל.

הקבוצה מעיר האורות תהיה התחנה השלישית בקריירה הקצרה של המגן, שב-2018 הושאל מריאל מדריד לשנתיים בבורוסיה דורטמונד ורק בשנה שעברה נמכר לאינטר, לה כאמור סייע לזכות בסקודטו באמצעות שבעה שערים ו-10 בישולים. בפריז סן ז'רמן, שחקנה של נבחרת מרוקו יצטרף לאלסנדרו פלורנצי ולקולין דאגבה בעמדת המגן הימני.

העיתונאי האיטלקי הבכיר, ג'יאנלוקה די מרציו, דיווח כי המועמד המוביל של הנראזורי לרשת את מקומו של חכימי הוא אמרסון. הברזילאי אמור לשוב הקיץ לברצלונה עם סיומו של הסכם ההשאלה בין הבלאוגרנה לקבוצה האנדלוסית, אליה הגיע אמרסון בפברואר 2019 מיד לאחר שנרכש מאתלטיקו מיניירו על ידי בארסה. לפי די מרציו, מחירו של המגן אמור לנוע סביב 20-25 מיליון יורו.

אמרסון יחליף את חכימי באינטר? | Quality Sport Images/Getty Images

חכימי אינו שחקן הכנף היחיד שצפוי לעזוב את אינטר שכן על פי "סקיי", נציגיו של אשלי יאנג מנהלים מגעים עם ווטפורד, העולה הטרייה לפרמיירליג. יאנג בן ה-35 עשוי לחזור לקבוצה בה החל את הקריירה המקצוענית בין השנים 2002 ו-2007, בחוזה לעונה אחת.

עוד בגזרת חלון ההעברות, כוכב נוסף מהליגה האיטלקית שעשוי לעבור לקבוצה חדשה הוא רודריגו דה פול, קשר אודינזה ונבחרת ארגנטינה. ג'יאנלוקה די מרציו דיווח כי אלופת ספרד הטרייה, אתלטיקו מדריד, פתחה משא ומתן במטרה להחתים את דה פול והציעה סכום התחלתי של 20 מיליון יורו, כשגם אופציה של החלפת שחקנים נמצאת על הפרק מבחינת הקולצ'ונרוס, אך באודינזה דורשים סכום כפול מזה שהציעה קבוצתו של דייגו סימאונה.

ומה קורה ביובנטוס? מאסימיליאנו אלגרי החל לעבוד. לפי דיווח ב-"Calciomercato.com", המאמן ידרוש להשאיר את הקפטן ג'ורג'יו קייליני שמסיים את חוזהו בחודש הבא. לבלם שיהיה באוגוסט בן 37 יוצע חוזה לשנה נוספת עם קיצוץ בשכר ולאחר מכן הוא צפוי להצטרף לצוות המקצועי. מעבר לכך, באיטליה דווח כי אלגרי רוצה להשאיר גם את אלברו מוראטה אותו אימן בקדנצייה הקודמת ובקבוצה ינסו להפחית את סעיף ההשאלה מעשרה מיליון יורו. הדד ליין של יובה לאתלטיקו הוא 15 ביוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי