היכולת ביורו עושה את שלה: יובנטוס הגישה הצעה על לוקאטלי

מנואל לוקאטלי | Claudio Villa/Getty Images

הקשר מככב במדי נבחרת איטליה מאז פתיחת אליפות והגברת הזקנה רוצה לשים את ידה עליו. הגישה הצעה בת 30 מיליון יורו לססואולו בתוספת של שחקן בטרייד. בדרך למעבר גדול?

(גודל טקסט)

אנחנו מכוונים שכבר התחלתם לשנן היטב את השם מנואל לוקאטלי, כי יש לנו הרגשה שהוא הולך להיות בשנים הקרובות לא מעט בפה של אוהדי הכדורגל ברחבי העולם. הקשר בן ה-23 מככב מאז פתיחת יורו 2020 במדי נבחרת איטליה, שנראית פשוט מצוין, ובמשחק האחרון אף כבש צמד ב-0:3 מול שווייץ ורשם נתון אדיר.

המחמאות ללוקאטלי בתקשורת האיטלקית ובכלל מרקיעות שחקים. מי שפרץ בגיל צעיר במילאן משחק בימים אלו בססואולו, והיה נהדר בעונה האחרונה כאשר סיפק יכולת נהדרת במדי הירוקים-שחורים, כבש ארבע פעמים ובישל עוד שלושה שערים בליגה.

יובנטוס התעניינה בצירופו עוד לפני היורו, אך היכולת הנפלאה של לוקאטלי גורמת לגברת הזקנה לעלות הילוך, וב"Goal" פרסמו ביממה האחרונה ידיעה בלעדית לפיה הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי הגישה הצעה לססואולו לצירוף הקשר המוכשר.

כריסטיאנו רונאלדו מול לוקאטלי. ישתפו פעולה? | Alessandro Sabattini/Getty Images

על פי הדיווח, יובה שלחה הצעה רשמית עבור לוקאטלי בסך 30 מיליון יורו ושחקן נוסף שיעשה את הדרך ההפוכה – ראדו דרגושין, בלם רומני בן 19, לו ארבע הופעות בקבוצה הבוגרת של הביאנקורי והוא שחקן נבחרת רומניה הצעירה.

בדיווח צוין כי לוקאטלי מבוקש מאוד ברחבי אירופה. כבר באפריל יובנטוס החליטה שהיא תלך עליו בקיץ, אך כעת היא מרכזת את מאמציה לסגור עסקה כמה שיותר מהר, מתוך הבנה שלא מעט קבוצות ירדפו אחרי הקשר, שמניותיו נוסקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי