סוכנו של קייליני: "אף אחד מיובנטוס לא דיבר איתנו"

בניגוד לדיווחים האחרונים שיחתום לעונה נוספת, דוד ליפי מבהיר: "צריך שני צדדים כדי שזה יקרה. אמרנו שניפגש עם יובה במהלך הקיץ אך אנו עדיין מחכים להם". פרישה, כמובן, לא באה בחשבון

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אחד הגיבורים של איטליה בזכייה ביורו 2012 הוא הקפטן ג'ורג'יו קייליני בן ה-36. הבלם נעדר משני משחקים בשל פציעה אך היה בשיאו הן בחצי הגמר נגד ספרד והן בגמר נגד אנגליה. קייליני, עד כמה שזה מפתיע, הוא שחקן חופשי שיכול לחתום בכל קבוצה בה ירצה לאחר שסיים את חוזהו ביובנטוס. היו מספר דיווחים באיטליה על כך שיחתום על חוזה לעונה נוספת אך סוכנו אמר דברים אחרים.

דוד ליפי, סוכנו של הקפטן, טוען כי הגברת הזקנה, בה הוא משחק מאז 2005 – לא דנה איתו על חוזה חדש. "צריך שניים כדי לחתום על חוזה", אמר בריאיון. "הוא הלך ליורו והתמקד רק בזה. אין שום בעיה עם יובנטוס, אמרנו שניפגש במהלך הקיץ אך טרם ישבנו לדון על חידוש".

לדבריו כרגע אף קבוצה לא פנתה. כשנשאל אם מועדון אירופי בכיר ישלח הצעה, אמר: "קודם כל שיעשו זאת. אנחנו מחכים שיובה תגיד לנו מתי נוכל לשבת ולשוחח כי זה עוד לא קרה. הוא היה סמל של הביאנקונרי במשך שנים רבות ואנחנו מחכים. איש לא התקשר אך לא אתפלא אם יעשו זאת".

פרישה, כמובן, לא אופציה: "זה מטורף לחשוב על קייליני במקום אחר חוץ מהמגרש", פרגן סוכנו. "מה שהוא עשה לאחר שקרע את הרצועה הצולבת (בפתיחת עונת 2019/20) – הוא מדהים. מה שמדליק אותו זו התשוקה שלו כל פעם מחדש".

קייליני החמיץ כמעט את כל עונת 2019/20, כאמור, אך אשתקד רשם 25 הופעות וכמובן היה אדיר במהלך היורו. הוא רשם 535 משחקים במדי הגברת הזקנה וזכה איתה בתשע אליפויות. התואר היחיד שחסר לו ביובה הוא גביע אירופה, שם הפסיד פעמיים בגמר ב-2015 לברצלונה וב-2017 לריאל מדריד.

ג'ורג'ו קייליני וגביע אירופה |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי