יובנטוס דחתה הצעת ענק על קייזה, נדבד שוב הבהיר: "רונאלדו נשאר"

פדריקו קייזה חוגג | Marco Rosi/Getty Images for Lega Serie A

באיטליה דווח כי ליברפול הציעה 100 מיליון יורו על השחקן שכיכב ביורו, אך הביאנקונרי השיבו בשלילה. סגן הנשיא הודיע שהחלוץ יצטרף להכנות בשני והרגיע גם בנוגע לדיבאלה וקייליני

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס קיימה אתמול (שבת) את משחק ההכנה הראשון שלה הקיץ וניצחה 1:3 את צ'זנה מהסרייה C, אך מה שמעניין את אוהדי ה"גברת הזקנה" ואת כלי התקשורת בארץ המגף זה בעיקר עתיד הכוכבים בקבוצה של מקס אלגרי. באיטליה דווח אתמול שמחזיקת הגביע דחתה הצעת ענק על אלוף אירופה לנבחרות הטרי, פדריקו קייזה, כאשר בנוסף פאבל נדבד הבטיח פעם נוספת כי כריסטיאנו רונאלדו ימשיך לשחק במדי הזברה בעונה הקרובה.

נתחיל עם קייזה, שחקן ההתקפה שמניותיו נסקו בזכות היכולת הנהדרת ביורו האחרון בו זכה עם נבחרת איטליה. ב"לה רפובליקה" נכתב אתמול כי הקיצוני בן ה-23 מבוקש בליברפול, שהציעה ליובנטוס לא פחות מ-100 מיליון יורו תמורתו, אך במועדון מטורינו השיבו בשלילה. על פי הדיווח, מנג'ר ליברפול יורגן קלופ רואה בקייזה "התאמה מושלמת" למערך שלו, אולם אלגרי הגדיר את האיטלקי כ"בלתי ניתן להעברה".

באשר לרונאלדו, סגן נשיא יובה, נדבד, התייחס לפורטוגלי לאחר הניצחון על צ'זנה: "רונאלדו זומן ל-26 ביולי, הוא יחזור אלינו ביום שני ויישאר כאן", אמר הצ'כי ל'סקיי איטליה'. כידוע, CR7 הוזכר הקיץ כמי שעשוי לעזוב לפריז סן ז'רמן או למנצ'סטר יונייטד, אך מנגד נטען גם שהוא ביקש לחתום לעונה נוספת מעבר לחוזה הקיים שלו עד 2022.

נדבד דיבר גם על שני שחקנים נוספים. באשר לפאולו דיבאלה, שגם הוא יסיים את חוזהו בקיץ הבא, סגן הנשיא אמר: "סוכנו אמור להגיע לטורינו בימים הקרובים והכל ייפתר. היחסים בין הצדדים לא התקררו". בנוגע לג'ורג'יו קייליני, שנותר חופשי ואמור לחדש את ההתקשרות שלו עם יובנטוס, נדבד הוסיף: "הוא בחופשה. בואו ניתן לו זמן להתאושש ואז נדבר ברוגע על חידוש החוזה שלו".

כריסטיאנו רונאלדו | ALBERTO LINGRIA/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי