בדרך החוצה? רונאלדו ביקש מיובנטוס לחתום לעונה נוספת

בניגוד לשמועות על כך שהפורטוגלי רוצה לעזוב את טורינו, ב"גאזטה דלו ספורט" נטען כי הכוכב שמסיים את חוזהו ב-2022, מעוניין להמשיך בגברת הזקנה עד 2023. במועדון ביקשו זמן לקבל החלטות לאור שכרו הגבוה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

רבות דובר על עתידו של כריסטיאנו רונאלדו לאחר העונה החלשה של יובנטוס והביקורת שספג וכן יחסיו בעבר עם המאמן מאסימיליאנו אלגרי. השערות רבות היו שהכוכב הפורטוגלי יעזוב את טורינו שנה אחת לפני תום חוזהו. אולם, יממה לאחר שדויד טרזגה סיפר כי לשחקן בעיות עם חבריו בחדר ההלבשה -באיטליה נטען כי הפורטוגלי עשוי להאריך את חוזהו בשנה נוספת קרי עד 2023.

לפי "גאזטה דלה ספורט", המשא ומתן בין הצדדים טרם החל אך הכוכב ביקש מסוכנו חורחה מנדש לשוחח עם המועדון כדי שיחתום על חוזה חדש. "בימים האחרונים, בשתיקה, ללא תיווך של מקורבים, הסוכן זרק לאוויר: 'ומה אם נחתום לשנה נוספת'?", נטען. המשא ומתן יהיה לא פשוט אך שני הצדדים אופטימיים.

בדיווח נטען כי יובנטוס ביקשה זמן לקבל החלטה שכן רונאלדו הוא המשתכר הבכיר בסגל עם 31 מיליון יורו לשנה אחת והמועדון רשם הפסדים גדולים לאור משבר הקורונה. במועדון מודעים לכך כי מנדש הציע את רונאלדו הן לפריז סן ז'רמן והן למנצ'סטר יונייטד קבוצתו לשעבר. לפני שלושה ימים הבהיר המנהל הספורטיבי החדש של הקבוצה כי החלוץ לא הראה סימנים שהוא רוצה לעזוב.

כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

בשלוש העונות שלו בקבוצה זכה רונאלדו בשתי אליפויות בין היתר וכבש 101 שערים ב-133 הופעות (36 שערים ב-44 משחקים אשתקד) ואף זכה בתואר מלך שערי הסרייה א', אך לא הצליח לעבור עם הקבוצה את רבע גמר ליגת האלופות ובשנתיים האחרונות הגברת הזקנה הודחה כבר בשמינית הגמר על ידי ליון ופורטו בהתאמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי