1:3 ליובנטוס על אטאלנטה בהכנה, דז'קו כבש בניצחון אינטר

דיבאלה, מוראטה וברנרדסקי העניקו ל"גברת הזקנה" ניצחון על קבוצתו של גספריני, הבוסני מצא את הרשת עוד לפני שהוצג רשמית כשחקן הנראזורי ב-0:2 על דינמו קייב. מילאן גברה על פנאתינייקוס

(גודל טקסט)

בזמן שארבע הליגות הגדולות האחרות כבר נפתחו ובאיטליה יצא לדרך הגביע, הקבוצות הבכירות בסרייה A עוד מקיימות משחקי הכנה והערב (שבת) שיחקו יובנטוס, אטאלנטה, אינטר ומילאן.

יובנטוס – אטאלנטה 1:3

המפגש בין הקבוצות שאיישו את מקומות 3 ו-4 בסרייה A בעונה שעברה הוליד אקשן בעיקר במחצית הראשונה. מסימיליאנו אלגרי העלה הרכב חזק כולל כריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה, והארגנטינאי היה חתום על השער הראשון של הגברת הזקנה בדקה ה-8 אחרי בישול יפה של פדריקו קייזה. לואיס מוריאל איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-18, אבל קייזה רשם בישול שני בדקה ה-39, הפעם לפדריקו ברנרדסקי. המחצית השנייה התנהלה על מי מנוחות, כששני המאמנים מרבים לעשות חילופים, רונאלדו מוחלף ואלברו מוראטה שנכנס בדקה ה-54, קובע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן.

פאולו דיבאלה חוגג | Emilio Andreoli/Getty Images

מילאן – פנאתינייקוס 0:2

ניצחון בכורה לרוסונרי בהכנה. אוליבייה ז'ירו שהיה חתום על השער היחיד שלהם בשלושת המשחקים הקודמים, כבש צמד בדקות 16 ו-43 וקבע את תוצאת המשחק. במחצית השנייה העניק סטפנו פיולי דקות מרובות לשחקני קצה הספסל, כולל כמה שחקני נוער.

אינטר – דינמו קייב 0:3

עוד לפני שהוכרז כשחקן אינטר כשחקן הנראזורי, אדין דז'קו הוצב בהרכב על ידי סימונה אינזאגי במשחק ההכנה במונצה וכבש שער בכורה בדקה ה-34. ניקולו בארלה, שהבקיע בדקה ה-13 במשחק הראשון של אינטר אחרי מכירת רומלו לוקאקו, בישל לחלוץ הבוסני הוותיק שהוחלף בהפסקה. סטפנו סנסי חתם בדקה ה-60 מול אלופת אוקראינה.

אדין דז'קו | Marco Luzzani/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי