יובנטוס סחטה 1:1 מאינטר, מילאן סגרה על נאפולי בפסגה

play
שחקני אינטר חוגגים עם אדין דז'קו | רויטרס
מוריניו הורחק, החמצות גדולות לאברהם ואוסימן: רומא ונאפולי נפרדו בתיקו 01:22

פנדל של דיבאלה (89) מנע מהנראזורי ניצחון אחרי שער מוקדם של דז'קו (17). נאפולי איבדה את המאזן המושלם עם 0:0 אצל רומא, רביעייה מדהימה לג'יו סימאונה במדי ורונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-9 בסרייה A ננעל היום (ראשון) עם חמישה משחקים. נאפולי איבדה את המאזן המושלם עם 0:0 בחוץ מול רומא, כאשר מילאן נצמדה אליה בפסגה. במוקד המחזור עמד הדרבי ד'איטליה בין אינטר ליובנטוס שהסתיים ב-1:1 דרמטי. במשחק המוקדם, אטאלנטה שמטה שתי נקודות יקרות בעקבות שער שוויון דרמטי. ג'יו סימאונה כיכב עם רביעייה ב-1:4 של ורונה על לאציו, 0:3 לפיורנטינה על קליארי.

אדין דז'קו שחקן אינטר חוגג שער
נכנס לנעליים הענקיות של לוקאקו. דז'קו | אימג'בנק GettyImages, CPS Images

אינטר – יובנטוס 1:1

הדרבי ד'איטליה ה-177 בליגה וה-242 במסגרת רשמית הסתיים בתיקו שלא ממש משרת את שתי הקבוצות. אחרי שב-20 המשחקים האחרונים בסן סירו אינטר ניצחה ב-18 משחקים וסיימה רק פעמיים בתיקו, היא הייתה שוב קרוב לאסוף עוד ניצחון לעיני אוהדי. אדין דז'קו כבש כבר בדקהה -17 מריבאונד לבעיטה אדירה של צ'לחנוילו למשקוף. היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקות האחרונות ממש, אבל אז דומפריס המחליף עשה עבירה טיפשית על אלכס סנדרו ברחבה ופאולו דיבאלה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-89 וקבע חלוקת נקודות. מי שבסופו של דבר יצאה כמנצחת הגדולה של המחזור הזה היא מילאן, שהייתה היחידה מבין שש הראשונות שניצחה והיא נצמדה לנאפולי בפסגה. אינטר רחוקה שבע נקודות משם ויובנטוס, שבקיץ איבדה את תואר האליפות שלה, רחוקה כבר 10 נקודות מהמקום הראשון ואם לא תיכנס לרצף של ניצחונות, היא לא תהיה פקטור של ממש במאבק על הסקודטו.

מהלך המשחק

דקה 14: פדריקו ברנרדסקי נפצע בכתפו, כנראה פרק אותה והוחלף על ידי בנטנקור.

דקה 17: גול! אינטר עלתה ל-0:1 מהיר. הקאן צ'לחנוילו בעט כדור אדיר למשקוף, דז'קו השתלט על הריבאונד ובעט לרשת.

דקה 23: חואן קואדרדו בעט כדור אלכסוני חזק מאוד שפספס במעט את הקורה.

דקה 86: דנזל דומפריס המחליף הכשיל את אלכס סנדרו על סף הרחבה. השופט קיבל איתות מאנשי ה-VAR וסימן על הנקודה הלבנה!

דקה 89: גול! פאולו דיבאלה הטעה את הנדאנוביץ' ודייק. יובנטוס משווה ל-1:1 דרמטי.

דקה 90: מיד לאחר השער סימונה אינזאגי מאמן אינטר מחה וקיבל כרטיס אדום.

פאולו דיבאלה יובנטוס
הציל את יובנטוס. דיבאלה | רויטרס

רומא – נאפולי 0:0

אחרי שמילאן ניצחה אתמול וחלפה על פניה בפסגה, נאפולי קיוותה לשמור על המאזן המושלם שלה ולחזור שוב לראש, אבל נעצרה לראשונה העונה מול הקבוצה הלחוצה של מוריניו, שרק ביום חמישי חטפה 6:1 מביך מול בודו גלימט בקונפרנס ליג. מוריניו, שממש לא עבר בשתיקה על התבוסה הזו, הדיח מהסגל את רוב השחקנים שהתבזו בנורבגיה, כולל בורחה מיוראל ואחרים. על הדשא היה משחק עצבני מאוד עם מעט מצבים. בדקה ה-82 מוריניו נאלץ להתפנות אחרי שספג צהוב שני והורחק מהמשחק בעקבות ויכוחים מיותרים על הספסל. בדקה ה-89 ויקטור אוסימן חשב שהוא מכריע את המשחק הזה, אבל השער שלו נפסל בצדק בשל נבדל ברור. המשחק הזה הסתיים בחלוקת נקודות שכאמור משרתת בעיקר את מילאן, שיצרה עם נאפולי ראש חץ בפסגה. רומא הרביעית רחוקה 10 נקודות מהשתיים הללו.

אטאלנטה – אודינזה 1:1

אחרי הקאמבק שספגה ממנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות לפני ארבעה ימים, הקבוצה של ג'אן פיירו גאספריני חזרה לליגה האיטלקית ושוב ספגה שער מאוחר, בדרך לפספוס ניצחון יקר. רוסלן מלינובסקי ניצל בישול של מריו פשאליץ' כדי לכבוש את שער היתרון של אטאלנטה בדקה ה-56, אבל בטו חילץ נקודה עבור אודינזה בדקה ה-94. בתווך, גאספריני הורחק בתוך תוספת הזמן.

ג'יו סימאונה שחקן ורונה חוגג שער
ג'יו סימאונה שחקן ורונה חוגג שער | אימג'בנק GettyImages, Alessandro Sabattini

ורונה – לאציו 1:4

רומאו פלוריאני, הנין של מוסוליני, נכלל לראשונה בסגל של לאציו, וראה מהספסל את חבריו ממשיכים לזייף במשחקי החוץ ומפסידים לוורונה לראשונה מאז דצמבר 2013. כוכב המשחק היו ג'יו סימאונה, שלא התחשב בקבוצה עמה אביו דייגו לקח אליפות וחגג רביעייה ראשונה בקריירה. החלוץ הארגנטינאי הבקיע בדקות 30, 36 ו-62 והפך לראשון עם שלושער במדי ורונה מאז מרץ 1972, ובתוספת הזמן חגג את הרביעי. צ'ירו אימובילה רק צימק בדקה ה-46.

פיורנטינה – קליארי 0:3
לפיורנטינה: כריסטיאנו ביראגי (21 בפנדל), ניקו גונסאלס (42), דושאן ולאחוביץ' (49)

משחקי המחזור ה-10 (יתקיים באמצע השבוע)

ספציה – גנואה
ונציה – סלרניטנה
מילאן – טורינו
יובנטוס – ססואלו
סמפדוריה – אטאלנטה
אודינזה – ורונה
קליארי – רומא
אמפולי – אינטר
לאציו – פיורנטינה
נאפולי – בולוניה