העונה שלה? ז'ירו סידר למילאן 0:1 על טורינו ופער 3 נקודות בפסגה

play
ז'ירו העניק לרוסונרי שלוש נקודות | רויטרס
קרישיטו הציל את גנואה מהפסד לספציה בדקה ה-86 01:20

הרוסונרי עלו לפסגה לפחות זמנית, עם ניצחון שישי רצוף בסרייה A. דור פרץ לא שיחק ב-2:1 של קבוצתו מול סלרניטנה, גם סוף פודגוראנו לא זכה לדקות ב-1:1 של ספציה נגד גנואה

קבוצות: ספציה
(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגה האיטלקית נפתח הערב (שלישי) עם שלושה משחקים, כשבמוקד מילאן גברה על טורינו בסן סירו. עוד לפני כן, ונציה הפסידה 2:1 לסלרניטנה כשדור פרץ לא שיחק, וסוף פודגראנו לא שותף ב-1:1 של ספציה נגד גנואה.

מילאן – טורינו 0:1

הרוסונרי רשמו את הניצחון השישי ברציפות שלהם בליגה האיטלקית, שהעלה אותם למקום הראשון לפחות עד המשחק של נאפולי נגד בולוניה ביום חמישי והשאיר את הקבוצה של סטפנו פיולי במאזן נקי מהפסדים. ללא אנטה רביץ', וכשזלאטן איברהימוביץ' על הספסל, אוליבייה ז'ירו פתח בהרכב של מילאן וכבש בדקה ה-14 את השער היחיד במשחק, שהעניק למארחת את שלוש הנקודות. טורינו נחלה הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ורחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום.

שחקן ספציה, סוף פודגוראנו
שחקן ספציה, סוף פודגוראנו | GettyImages, Gabriele Maltinti

ספציה – גנואה 1:1

סוף פודגראנו לא שותף והקבוצה שלו שתי נקודות יקרות בגלל פנדל מוצלח של דומניקו כרישיטו בדקה ה-86. שער עצמי של סלבאטורה סיריגו בדקה ה-66 סידר למארחת את היתרון.

דור פרץ, ונציה
דור פרץ, ונציה | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

ונציה – סלרניטנה 2:1

דור פרץ, שעלה כמחליף במשחק הקודם, קיווה לקבל דקות הפעם, אבל זה לא קרה והוא צפה בהפסד המביך של קבוצתו מהספסל. מתיה אראמו סידר יתרון בדקה ה-14, אבל פדריקו בונאצולי (62) ואנדראה סקיאבונה (95) סידרו לאורחת ניצחון. אית'ן אמפאדו הורחק אצל המארחת בדקה ה-67.