בדקה ה-95: יובנטוס הפסידה בבית לססואולו לראשונה אי פעם

play
פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס | רויטרס
הפסד היסטורי ליובנטוס נגד ססואולו עמוק בתוספת הזמן 02:09

מקסים לופז קבע 1:2 מדהים עמוק בתוך תוספת הזמן. אינטר ניצחה 0:2 בחוץ את אמפולי, ניצחונות גם לאטאלנטה, רומא ולאציו

(גודל טקסט)

המחזור ה-10 בליגה האיטלקית נמשך הערב (רביעי) עם דרמה במגרשה של יובנטוס, שהפסידה 2:1 לססואולו בדקה ה-95. האלופה אינטר ניצחה 0:2 בחוץ את אמפולי, ניצחונות גם לאטאלנטה, לאציו ורומא.

דנילו ד'אמברוזיו שחקן אינטר חוגג שער
אינטר חזרה לחייך. דנילו ד'אמברוזיו | רויטרס

אמפולי – אינטר 2:0

האלופה חזרה לנצח אחרי שני משחקים בהם השיגה רק נקודה אחת והתקדמה למקום השלישי. המושאל אנדראה פינאמונטי קיווה להפתיע את אינטר ולהעניק לאמפולי ניצחון ראשון עליה מאז אפריל 2006, אבל הקבוצה של סימונה אינזאגי הפגינה דומיננטיות וקיבלה את השערים משחקני ההגנה. דנילו ד'אמברוזיו כבש בדקה ה-34 אחרי הכנה של אלכסיס סאנצ'ס, סמואלה ריצ'י השאיר את המארחת ב-10 שחקנים (52) ואחרי לא מעט החמצות של האורחת היה זה פדריקו דימרקו שכבש מול שער חשוף בדקה ה-66. שערים של רוברטו גליארדיני וסטפנו סנסי נפסלו לקראת הסיום.

מקסים לופז שחקן ססואולו כובש מול יובנטוס
איזה טאץ'. מקסים לופז מנצח את יובנטוס | אימג'בנק GettyImages, Chris Ricco

יובנטוס – ססואולו 2:1

הגברת הזקנה שוב ידעה להשוות, כמו נגד אינטר, אבל ססואולו, שניצחה את יובנטוס רק פעם אחת וגם היא בבית (0:1 באוקטובר 2015) הדהימה את הקהל בטורינו עם שער ניצחון של מקסים לופז הצרפתי, שהקפיץ באלגנטיות במתפרצת בדקה ה-95 מול מתיאה פרין ועשה היסטוריה. ססואולו חגגה גם בשלהי המחצית הראשונה, כאשר דוידה פראטזי כבש את שערו השני השבוע, אחרי בישול של גרגואר דפרל בדקה ה-44. מסימיליאנו אלגרי איבד את מתיאה דה שיליו בגלל פציעה כבר בדקה ה-13, ניסה לרענן עם הכנסתם של חואן קואדרדו וקאיו ז'ורז'ה, ובסוף קיבל את השוויון מראשו של ווסטון מקני, שנגח לרשת אחרי כדור חופשי שהרים הקפטן פאולו דיבאלה בדקה ה-76. שער ראשון העונה לאמריקאי, אבל יובנטוס נעקצה כאמור בתוספת הזמן ורחוקה כבר 13 נקודות מהפסגה.

דובאן ספאטה שחקן אטאלנטה
לא עשה הנחות לאקסית. דובאן ספאטה | אימג'בנק GettyImages

סמפדוריה – אטאלנטה 3:1

גם אם היא הרבה פחות מרשימה העונה ומזייפת לא מעט בבית, אטאלנטה עדיין תהיה במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות והפעם חזרה מפיגור ורשמה ניצחון חוץ רביעי (לצד תיקו אחד) בליגה. סמפדוריה קיוותה להשיג ניצחון שני ולגבור על הקבוצה מברגמו במראסי לראשונה מאז אוקטובר 2017, אבל שער יתרון של פרנצ'סקו קאפוטו בדקה ה-10 נמחק במהירות עם עצמי של כריסטופר אסקילדסן (17) ונגיחה של דובאן ספאטה (21) לרשת של האקסית. יוסיפ איליצ'יץ' חתם בתוספת הזמן.

משחקים נוספים

קליארי – רומא 2:1
לקליארי: לאונרדו פאבולטי (52). לרומא: רוג'ר איבנייז (71), לורנצו פלגריני (78)

לאציו – פיורנטינה 0:1
ללאציו: פדרו (52)

אודינזה – ורונה 1:1
לאודינזה: אייזק סקסס (3). לוורונה: אנטונין באראק (83 בפנדל)

ביום חמישי תארח המוליכה נאפולי את בולוניה במסגרת המחזור ה-10 בליגה האיטלקית (21:45).