ג'אנלואיג'י בופון נזכר: "רונאלדו פגע ב-DNA של יובנטוס"

play
שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו לצד ג'אנלואיג'י בופון | רויטרס
מתקרבת לצמרת: 0:2 יקר ליובנטוס על קליארי 01:43

השוער האגדי בריאיון: "הקבוצה הייתה טובה, אבל הפסיקה להיות יחידה אחת - הדבר שאיפיין אותה בשנים הטובות לפני כן"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו נחל הצלחה גדולה בשלוש השנים שלו ביובנטוס, כבש ללא הכרה וזכה בתארים, אבל שוערה האגדי של הקבוצה, ג'אנלואיג'י בופון, טוען שההגעה שלו לטורינו פגעה בקבוצה. בופון התראיין ל-TUDN המקסיקני וכשנשאל לגבי CR7, הוא לא חשש לומר את אשר על ליבו.

"ליובנטוס הייתה הזדמנות לזכות בליגת האלופות בעונה הראשונה של רונאלדו, כשאני הייתי בפריז סן ז'רמן, אבל היא הודחה על ידי אייאקס ברבע הגמר ולא הבנתי מה השתבש", אמר שוער פארמה בהווה, "כשחזרתי ליובה, הבנתי. שיחקתי עם CR7 שנתיים והקבוצה הצליחה, אבל אני חושב שהיא גם איבדה את ה-DNA שלה. כשהגענו לגמר ליגת האלופות ב-2017 היה לנו סגל מאוד מנוסה, אבל מעל הכול היינו יחידה אחת. עם רונאלדו איבדנו את זה".

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס עם כריסטיאנו רונאלדו
בופון ורונאלדו | רויטרס

רונאלדו שיחק ביובנטוס שלוש שנים וזכה איתה בשתי אליפויות, אבל בעונה האחרונה שלו הגברת הזקנה איבדה את הסקודטו לראשונה אחרי תשע שנים. מסימיליאנו אלגרי הוזעק בחזרה לספינה ולפי הדיווחים אחת הבקשות הראשונות שלו הייתה למכור את הפורטוגלי ש"מפריע לתהליך הצמיחה של הקבוצה".

רונאלדו כבש 101 שערים ב-134 משחקים בכל המסגרות במדי יובנטוס, 81 שערים ב-98 הופעות בסרייה A, אבל הוא אכן עזב לפני שחלון ההעברות של הקיץ נסגר וחזר למנצ'סטר יונייטד. בינתיים יובנטוס לא רואה שיפור בעקבות העזיבה שלו והיא מדורגת במקום החמישי בלבד אחרי חצי עונה, מרחק 12 נקודות מהפסגה ו-4 נקודות מהמקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי