יובנטוס שינתה את הצעתה לדיבאלה, שהחליט לא לחדש את חוזהו

play
פאולו דיבאלה, שחקן יובנטוס | GettyImages, ALBERTO PIZZOLI
הרגע של אלכסיס: אינטר ניצחה 1:2 את יובנטוס בדקה ה-120 וזכתה בסופרקופה 02:26

בארגנטינה פורסם שהחלוץ לא מרוצה מהתנאים שהוצעו לו מספר חודשים אחרי שהושג סיכום עקרוני ושבכוונתו לנהל מו"מ עם קבוצות נוספות לאור הפיכתו לשחקן חופשי בקיץ

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

חודשים ארוכים שפאולו דיבאלה ויובטוס נמצאים בעיצומו של מו"מ במטרה להאריך את חוזהו של הארגנטינאי מעבר לעונה הנוכחית. רק בחודש אוקטובר בישרו כלי תקשורת בארץ המגף על כך שדיבאלה ישלים עשור אצל הביאנקונרי לאור הצפוי שיחתום עד 2025, אלא שהבוקר (חמישי) מתברר כי ספק אם כך יהיה.

ססאר לואיס מרלו, עיתונאי ארגנטינאי בכיר של רשת "TYC", טען שדיבאלה בן ה-28 לא מרוצה משינויים שבוצעו בטיוטת החוזה החדש ומתכוון כעת לנהל שיחות עם קבוצות נוספות לקראת הפיכתו לשחקן חופשי בתום העונה.

פאולו דיבאלה, שחקן יובנטוס
פרשה עגומה. דיבאלה | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

בעיתון האיטלקי "גאזטה דלו ספורט", שבין השאר חשפו לפני כשלושה חודשים על סיכום בין הצדדים להארכת החוזה, פורסם השבוע על שינוי החוזה שהוצע לביאנקונרי, אולם גם נטען כי ביובנטוס ימשכו את ההצעה הקיימת שלא שכנעה את הכוכב וישדרגו אותה בהתאם.

דיבאלה הוא הכובש המצטיין של יובנטוס העונה עם 9 שערים וגם ארבעה בישולים ב-20 הופעות בכל המסגרות, אולם בחמישה מתוך ששת מחזורי הליגה שהחמיץ בגלל פציעה בשריר, יובנטוס ניצחה. אמש בסופרקופה האיטלקי הוא עלה מהספסל ל-45 דקות והיה שותף להפסד 2:1 לאינטר בדקה ה-120.