הכי דרמטי שיש: ניצחונות מאוחרים ליובנטוס ופיורנטינה בגביע האיטלקי

play
שחקני יובנטוס, דושאן ולאחוביץ', אלברו מוראטה | רויטרס
פיורנטינה מחכה: ולאחוביץ' העניק ליובה 1:2 על ססואולו בדקה ה-88 02:42

ולאחוביץ' העניק ליובה 1:2 על ססואולו בדקה ה-88, מילנקוביץ' קבע 2:3 לוויולה על אטאלנטה בדקה ה-94. שתיהן תפגשנה בחצי הגמר

(גודל טקסט)

שלב רבע הגמר בגביע האיטלקי הגיע לסיומו הערב (ערב) עם שני משחקים. במשחק הראשון פיורנטינה השיגה 2:3 דרמטי על אטאלנטה ובהמשך האקס שלה, דושאן ולאחוביץ', העניק ליובנטוס 1:2 מאוחר משלה על ססואלו. שתיהן תפגשנה בחצי הגמר.

שחקן יובנטוס, פאולו דיבאלה
דיבאלה עם הראשון של יובנטוס | אימג'בנק GettyImages, Valerio Pennicino

יובנטוס – ססואולו 1:2

אחרי הדרמה בברגמו, הגיעה אחת גם בטורינו. דושאן ולאחוביץ' עשה את ההבדל בין הקבוצות אחרי פעולה אישית מצוינת בדקה ה-88, שהסתיימה עם בעיטה שפגעה בשחקן יריב, הטעתה את ג'אנלוקה פגולו בן ה-40 ונעצרה ברשת.

ולאחוביץ' פתח ביחד עם פאולו דיבאלה, שהעלה את הגברת הזקנה ל-0:1 בבעיטה חדה בדקה ה-3, אבל חאמד טראורה השוני במחלוקת איזן בדקה ה-24. יובה לחצה במטרה להכריע, אבל הייתה חשופה וכמעט ספגה בעצמה, לפני שבסופו של דבר המהלך של ולאחוביץ' הכריע.

שחקן פיורנטינה ניקולה מילנקוביץ'
איזו דרמה. מילנקוביץ' | רויטרס

אטאלנטה – פיורנטינה 3:2

ניצחון גדול לוויולה, שהתגברו על חיסרון מספרי בדקות הסיום וחגגו באופן הכי דרמטי שיכול להיות. נתחיל מהסיום: בדקה ה-94, שניות אחרי שתוספת הזמן הייתה אמורה להסתיים, ניקולה מילנקוביץ' שנכנס כמחליף בדקה ה-81, קיבל כדור שחזר מהגנת אטאלנטה וירה מהאוויר פנימה. צוות ה-VAR בדק אם היה נבדל, גילה שלא ופיורנטינה חגגה.

עוד לפני כן נרשם משחק מלא אירועים בברגמו. קשישטוף פיונטק כבש צמד עבור האורחת – הראשון בפנדל (9) שקבע 0:1 והשני אחרי שהחמיץ פנדל והבקיע מהריבאונד (71) כדי לעשות 2:2. דוידה זפאקוסטה (30) וז'רמי בוגה (56) ביצעו מהפך זמני עבור אטאלנטה, אבל הנראזורי סיימו עם הפסד וממשיכים במומנטום השלילי. לוקאס מרטינה קווארטה האורח הורחק בצהוב שני (79).