ולאחוביץ' יפגוש את האקסית בחצי, לדבריו זה "כמו כל משחק אחר"

play
דושאן ולאחוביץ', חלוץ יובנטוס | GettyImages, Valerio Pennicino
פיורנטינה מחכה: ולאחוביץ' העניק ליובה 1:2 על ססואולו בדקה ה-88 02:42

החלוץ הסרבי אחראי לשער הניצחון הדרמטי של יובנטוס, ב"קוריירה דלו ספורט" נכתב ש"הגורל סידר לו מפגש נגד פיורנטינה". אלגרי חשף מה היה חסר לגברת הזקנה עד רכישת הסרבי

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

דושאן ולאחוביץ' עזב את פיורנטינה בחלון ההעברות תמורת 75 מיליון יורו ורבים תהו האם הסרבי הצעיר ימשיך באותה היכולת גם ביובנטוס. אחרי שני משחקים, שער ליגה ומהלך בדקה ה-88 שהעניק לגברת הזקנה את הכרטיס לחצי גמר הגביע, נראה שהוא כלל לא מתכוון לעצור בקרוב. אפילו להיפך.

ולאחוביץ' אמנם לא רשום על שער הניצחון אמש (חמישי) ב-1:2 על ססואולו, אבל הפריצה האדירה שלו לרחבה והבעיטה מקרוב, גם אם שינתה כיוון בדרך לרשת, בהחלט חתומה על שמו – ובחצי הגמר הוא יפגוש את לא אחרת מאשר האקסית פיורנטינה. "ולאחוביץ' סחב את יובנטוס לחצי הגמר", נכתב הבוקר ב"קוריירה דלו ספורט", "הסרבי הכריע את המפגש והגורל סידר לו מפגש מול פיורנטינה".

שחקני יובנטוס, דושאן ולאחוביץ', אלברו מוראטה
שחקני יובנטוס, דושאן ולאחוביץ', אלברו מוראטה | רויטרס

כמו יובנטוס, אתמול העפילה לחצי הגמר גם פיורנטינה והיא ניצחה בדרמה גדולה אפילו יותר כאשר הכניעה 2:3 בחוץ את אטאלנטה בדקה ה-94 ואחרי שפיגרה 2:0 בדקה ה-70. מאות אוהדי הוויולה המתינו לקבוצה בשדה התעופה וקיבלו אותה בשירת "מי שלא קופץ שחור-לבן" ובקללות ונאצות רבות נגד ולאחוביץ', שכידוע נמכר כדי שלא יעזוב את הקבוצה ללא תמורה בקיץ עם סיום חוזהו.

כשנשאל ולאחוביץ' אחרי המשחק על המפגש שצפוי לו מול פיורנטינה בחצי הגמר, השיב: "זה יהיה עוד משחק חשוב עבור יובנטוס, כמו כל משחק אחר", ניסה הסרבי להוריד את גובה הלהבות ולמנוע מהשיח להיות על מפגש שלו נגד האקסית, "טוב לי ביובנטוס, המאמן והשחקנים קיבלו אותי מצוין ושום דבר שעשיתי לא היה אפשרי בלעדיהם. זה כבוד גדול עבורי להיות ביובנטוס ולשחק עבור האוהדים הנפלאים כאן. אני כאן כדי ללמוד, גם מפאולו (דיבאלה) ומאלברו (מוראטה) שאני מסתדר איתם מצוין על הדשא ומחוצה לו ומנסה להגיע לרמה שלהם".

מסימיליאנו אלגרי, מאמן יובנטוס, הוסיף לדברי הכוכב החדש שלו: "אנחנו מרוצים ממנו וגם מזקאריה, שני שחקנים מצוינים שהתאקלמו במהרה. אנחנו משחקים טוב וזה הרבה בזכות האופי שהם הביאו ולא היה לנו לפני כן".