שער עצמי דרמטי העניק ליובנטוס 0:1 בחוץ על פיורנטינה בגביע

play
יצא עם ניצחון במפגש הראשון עם האקסית. ולאחוביץ' | GettyImages, Alessandro Sabattini
שער עצמי בתוספת הזמן העניק ליובנטוס ניצחון חוץ על פיורנטינה בגביע 01:55

דושאן ולאחוביץ' פגש לראשונה את האקסית ויצא עם ניצחון דרמטי הודות לשער עצמי לורנזו ונוטי (91) במשחק הראשון בחצי הגמר. צרפת: נאנט עלתה לגמר הגביע לאחר 2:4 על מונאקו בפנדלים

(גודל טקסט)

שלב חצי הגמר בגביע האיטלקי נמשך הערב (רביעי) עם המשחק הראשון מבין שניים בין פיורנטינה ליובנטוס בפירנצה, בו ניצחה הגברת הזקנה 0:1. דושאן ולאחוביץ', שעבר בינואר מסגול לשחור-לבן, פתח בהרכב במפגש הראשון שלו עם האקסית מאז שעזב. המארחת הייתה מסוכנת בהרבה ובעטה 21 פעמים לעבר שער היריבה, אך נכנעה בסופו של דבר לשער עצמי של המגן הימני לורנזו ונוטי בדקה ה-91 ותצטרך ליסוע לגומלין בטורינו עם פיגור 1:0.

מויז קן פתח לצד ולאחוביץ' בחוד של מסימיליאנו אלגרי, והשניים שסיפקו שלושה שערים בניצחון הליגה במחזור האחרון על אמפולי לא הצליחו להניב תוצרת הפעם. הוויולה כאמור היו טובים יותר, בעוד האורחת שבעטה שבע פעמים לשער ופעמיים בלבד למסגרת, אך יצאה בסופו של דבר עם יתרון לקראת הגומלין. מבחינת פיורנטינה מדובר בהפסד שני ברציפות לאחר ה-2:1 מול ססואולו ונראה שהקבוצה של וינצ'נזו איטליאנו מאבדת מעט מהמומנטום שהייתה בו עד לא מזמן. הסגולים יקוו להתאושש במחזור הליגה קרוב כשיארחו את ורונה.

שחקן יובנטוס דושאן ולאחוביץ'
יצא עם ניצחון במפגש הראשון עם האקסית. ולאחוביץ' | GettyImages, Alessandro Sabattini

* נאנט עלתה לגמר הגביע הצרפתי אחרי 2:2 סוער מול מונאקו ו-2:4 בדו קרב הפנדלים. ג'יז'רמו מריפאן כבש למונאקו אחרי 12 דקות, אבל סידיבה השווה בשער עצמי (21). סמואל מוטוסאמי השלים מהפך (74), אבל בואדו כפה הארכה עם שוויון כעבור שתי דקות. המשחק הלך ישר לדו קרב פנדלים, שבו נאנט ניצחה בזכות החמצות של בן יידר וטשואמני. נאנט מנגד כבשה את כל הפנדלים שלה כשמוזס סימון הבטיח את הניצחון והמקום בגמר, שם נאנט תפגוש את ניס החזקה.