יובנטוס עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות, רומא חגגה בדרבי

play
עדיין יכולים לפנטז על אליפות? ולאחוביץ' חוגג עם חבריו | רויטרס
ולאחוביץ' ודיבאלה כבשו, יובנטוס התאוששה מההדחה עם ניצחון על סלרניטנה 01:57

ארבעה ימים אחרי ההדחה מהאלופות, ניצחה יובה 0:2 את סלרניטנה והתקרבה לשלוש הראשונות. הג'אלורוסי הביסו 0:3 את לאציו

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בסרייה A יינעל מחר (ראשון) עם חמישה משחקים. במוקד יעמוד הדרבי דלה קפיטלה בין רומא ללאציו כשעוד לפניו יובנטוס הצליחה לנצח 0:2 את סלרניטנה. במשחק הצהריים סמפדוריה גברה על ונציה ב"משחק על 6 נקודות". רומא הביסה 0:3 את לאציו בדרבי של בירת איטליה וחלפה על פניה בדרך למקום החמישי בטבלה.

שחקני יובנטוס חוגגים עם דושאן ולאחוביץ'
עדיין יכולים לפנטז על אליפות? ולאחוביץ' חוגג עם חבריו | רויטרס

יובנטוס – סלרניטנה 0:2

ארבעה ימים אחרי ההדחה המביכה והתבוסה בליגת האלופות, חזרה יובה לליגה וגילתה ששם החיים נוחים יותר. יובנטוס רשמה ניצחון רביעי ברציפות מול האחרונה בטבלה, שבקרוב גם "תבטיח" את חזרת על ליגת המשנה, ושיפרה את מאזנה ל-59 נקודות, רק אחת פחות מאינטר, ארבע מנאפולי ושבע ממילאן.

פאולו דיבאלה העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה החמישית עם בעיטה טובה מקרוב אחרי בישול של דושאן ולאחוביץ' וזה 0:1. ולאחוביץ' כבש בעצמו את השני ועשה את זה בנגיחה אחרי הגבהה של מתאה דה שיליו בדקה ה-29.

שחקן סמפדוריה פרנצ'סקו קאפוטו
קאפוטו מכניע את ונציה | אימג'בנק GettyImages, Simone Arveda

ונציה – סמפדוריה 2:0

קרב התחתית החשוב הסתיים בנוק אאוט של סמפדוריה, שסיבך את קבוצתו של דור פרץ – אולי בדרך לירידת ליגה. שתי טעויות קשות בהגנה האורחת סייעו לפרנצ'סקו קאפוטו לכבוש צמד ולהכריע כבר במחצית הראשונה. בדקה ה-24 השוער ניקי מאנפה כדרר ברחבה, איבד והחלוץ גלגל לרשת החשופה ובדקה ה-38 ההגנה איבדה, הפיני הדף את הבעיטה הראשונה, אבל קאפוטו עט על הריבאונד וקבע את תוצאת המשחק: 0:2.

דור פרץ לא שותף והקבוצה שלו במשבר עמוק אותו אפשר היה להרגיש בדקה ה-86: החלוץ תומא הנרי הורחק בצהוב שני, ירד לספסל בכעס וסינן כמה מילים והמאמן פאולו זאנטי רתח, צרח עליו ודחף אותו. הפסד רביעי רצוף לעולה החדשה וגם הרבה מאוד עצבים.
.

שחקן רומא טמי אברהם
צמד בזק בדרבי, כולל שער בדקה הראשונה. אברהם | GettyImages, Giuseppe Bellini

רומא – לאציו 0:3

הג'אלורוסי ניצחו בענק בדרבי ועקפו את היריבה העירונית השנואה בדרך למקום החמישי, המוליך לאירופה בתום העונה.טמי אברהם כבש כבר בדקה הראשונה לזכות רומא, והשלים צמד בדקה ה-22. לאציו ההמומה לא הצליחה להגיב וראתה את לורנצו פלגריני כובש את השלישי בדקה ה-40 ומשלים 0:3 עוד לפני הפסקת המחצית. המארחת שמרה על התוצאה במחצית השנייה, וז'וזה מוריניו עם ניצחון ראשון בדרבי דלה קפיטלה.

משחקים נוספים

אמפולי – ורונה 1:1
לאמפולי: פדריקו די פרנצ'סקו (26), לוורונה: מתאו קנצ'ליירי (71), ג'ובאני סימאונה (החמיץ פנדל, 65)

בולוניה – אטאלנטה 1:0
לאטאלנטה: מוסטפה סיסה (82)

משחקי שישי בסרייה A

ססואולו – ספציה 1:4
גנואה – טורינו 0:1