יובנטוס עלתה לגמר הגביע האיטלקי, לייפציג בגמר בגרמניה

play
פדריקו ברנרדסקי, שחקן יובנטוס | רויטרס
יובנטוס ניצחה 0:2 את פיורנטינה ותפגוש את אינטר בגמר הגביע האיטלקי 02:25

הגברת הזקנה ניצחה את פיורנטינה 0:2 והשלימה 0:3 בסיכום המשחקים. הקבוצה ממזרח גרמניה רשמה 1:2 דרמטי על אוניון ברלין

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:3 המרשים של אינטר על מילאן בדרך לגמר הגביע, האלופה התבשרה הערב (רביעי)) מי תהיה יריבתה בגמר: יובנטוס שגברה 0:2 על פיורנטינה והשלימה 0:3 בסיכום המשחקים. במפגש הקודם ביניהן בפירנצה, יובנטוס ניצחה 0:1 משער עצמי עמוק בתוספת הזמן והפעם כיבושים של פדריקו ברנרדסקי בדקה ה-32 ושל דנילו בדקה ה-94 עשו את העבודה. פיורנטינה שלטה ואיימה הרבה יותר, אבל ירדה מנוצחת.

הגמר, "דרבי ד'איטליה" שיפגיש בין שתיים מהקבוצות הגדולות בארץ המגף, יתקיים ב-11 במאי באולימפיקו ברומא. ניצחון של יובנטוס יעניק לה גביע מספר 15, ניצחון של אינטר יבטיח לה הנפה מספר 8.

שחקן יובנטוס, פדריקו ברנרדסקי
ברנרדסקי כובש את הראשון | רויטרס

בגרמניה ר.ב. לייפציג עלתה לגמר הגביע זו השנה השנייה ברציפות אחרי 1:2 דרמטי על אוניון ברלין. שראלדו בקר העלה את אוניון ל-0:1 בדקה ה-25, אבל אנדרה סילבה (61, פנדל) ואמיל פורסברג (90+3) השלימו מהפך גדול.

לייפציג תשחק נגד פרייבורג בגמר באצטדיון האולימפי בברלין ב-21 במאי והיא חולמת על דאבל, זכייה בגביע ובליגה האירופית. בכל מקרה, השנה בגרמניה הקבוצה שתניף גביע תעשה זאת בפעם הראשונה בתולדותיה.

סלרניטנה נחלצה מהמקום האחרון בו שהתה מאז המחזור ה-11, בזכות ניצחון חוץ דרמטי 0:1 על אודינזה משער של סימונה ורדי בדקה ה-93, במשחק השלמה מהמחזור ה-19. במאזנה כעת 22 נקודות, בדיוק כמו ונציה וכמו גנואה שהיא כעת מדורגת אחרונה.