אופטימיות ביובנטוס: הסיבות שפול פוגבה עשוי לחזור לטורינו

play
קשר מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה | GettyImages, Michael Regan
שער של דיבאלה לא הספיק, יובה ספגה בתוספת הזמן והפסידה בגנואה 01:52

לפי ה"גאזטה", במועדון מאמינים כי הם ביתרון על באיירן מינכן ופ.ס.ז' במרוץ אחר הקשר, משני מניעים עיקריים. עם זאת, יש גם מכשול

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מועדונים בכירים באירופה ממשיכים במאמצים לצרף את פול פוגבה בחלון ההעברות, והיום (רביעי) פורסם ב"גאזטה דלו ספורט" כי ליובנטוס יש שתי סיבות עיקריות להאמין כי היא זו שמובילה במרוץ, על אף שגם באיירן מינכן ופריז סן ז'רמן פנו לקשר.

בתקשורת האיטלקית נכתב כי הביאנקונרי יודעים שפוגבה אוהב את טורינו ומעוניין לחזור לחיות בעיר, בה העביר ארבע שנים בקדנציה הראשונה שלו כשחקן יובנטוס. בנוסף, לאור העובדה שהעונה תסתיים מעשית מבחינתה של הגברת הזקנה, לאחר גמר הגביע נגד אינטר הערב (22:00, ספורט4), במועדון מעריכים כי הדבר יפנה להם זמן לניהול המגעים עם פוגבה, שגם לו כבר אין על מה לשחק עם מנצ'סטר יונייטד.

פול פוגבה שחקן יובנטוס
ישוב ללבון שחור-לבן בקרוב? פוגבה במדי יובנטוס | אימג'בנק GettyImages

מעבר לכך, להבנתם של אנשי יובנטוס, הם יהיו מסוגלים להציע לפוגבה סכום מפתה יותר בהשוואה לבאיירן, בעוד סימני השאלה סביב שחקני מפתח רבים בפ.ס.ז' עשויה אף היא להעניק יתרון לקבוצה מטורינו.

עם זאת, ב"גאזטה" הדגישו את מה שעלול להכשיל את יובנטוס: דרישות השכר של פוגבה. לפי הדיווח הצרפתי מצפה להרוויח 15 מיליון יורו לעונה, בעוד ליובה תקרת שכר הנמוכה בחצי מהסכום הנ"ל. הביאנקונרי מאמינים שהוספת בונוסים לחוזה, בצירוף העובדה שפוגבה הינו שגריר של חברת "אדידס" המלבישה את הקבוצה עצמה, יסייעו גם כן במאמצים לשכנע את הקשר לשוב לקדנציה שנייה.