יובנטוס נפרדה מג'ורג'ו קייליני בערב מרגש, דיבאלה מירר בבכי

play
ג'ורג'ו קייליני ובתו, עם פאולו דיבאלה במשחק האחרון שלהם ביובנטוס | רויטרס
יובנטוס נפרדה ב-2:2 דרמטי מלאציו במשחק הפרידה של קייליני ודיבאלה 02:26

הבלם לבש את מדי הקבוצה בפעם ה-560 והאחרונה. יובה ערכה לכבודו טקס. הארגנטינאי הוציא את כל תסכולו על כך שחוזהו לא הוארך

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס נפרדה אתמול (שני) ב-2:2 מלאציו במשחק שלפחות מבחינתה נערך בעיקר לפרוטוקול, וכך תשומת הלב עברה לג'ורג'ו קייליני שלבש את מדי הקבוצה בפעם ה-560 והאחרונה. קייליני פתח בהרכב, הוחלף אחרי 17 דקות (כמספר השנים שלו במועדון) ומיד לאחר מכן עשה סיבוב ארוך באצטדיון והודה לאוהדים הנרגשים. ליובה נותר משחק חוץ נגד פיורנטינה, אבל הבלם הוותיק לא אמור ליטול בו חלק.

קייליני שיהיה בן 38 באוגוסט, עוזב אחרי 17 שנים ארוכות במדי הגברת הזקנה. הוא ערך את הבכורה שלו ב-15 באוקטובר 2005 נגד מסינה ומאז הספיק לזכות עם הקבוצה בתארים רבים ולא נטש גם אחרי שהיא הורדה לסרייה B.

אתמול זה כאמור היה הערב שלו. אחרי המשחק הוקרנו על המסכים באצטדיון רגעים מהקריירה המפוארת שלו במועדון. ביציע הכבוד ישבו חלק מחבריו לשעבר לחדר ההלבשה, קלאודיו מרקיזיו, סימונה פפה, אנדראה ברצאלי ומיראלם פיאניץ'. אחרי המשחק הם ירדו לכר הדשא כדי להיות לצדו של קייליני ומשפחתו במהלך הטקס המרגש.

ג'ורג'ו קייליני נפרד מאוהדי יובנטוס
בלתי נשכח. קייליני | רויטרס
ג'ורג'ו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, אנדראה ברצאלי
BBC, האיחוד. קייליני עם בונוצ'י וברצאלי במהלך הטקס | אימג'בנק GettyImages, Emilio Andreoli

צפו בדיבאלה ממרר בבכי

שחקן נוסף ששיחק בפעם האחרונה במדי יובנטוס במשחק בית היה פאולו דיבאלה. הארגנטינאי מירר בבכי כשהאוהדים הריעו לו ממושכות בעת החילוף שלו בדקה ה-78, והוא עוזב אחרי שבע שנים שרובן היו מוצלחות. האוהדים אגב, שרקו וקראו בוז במהלך הטקס בכל פעם שעל המסך הופיע אחד מחברי ההנהלה – זאת בגלל הכישלון במגעים לחידוש חוזהו של הארגנטינאי – במיוחד בצל ההערכות שהוא יצטרף ליריבה הגדולה אינטר.

סוכן השחקנים ג'אקונו מרטורלי, עלה לשידור ברדיו ואמר: "קייליני הוא שחקן יוצא דופן, אחד הכדורגלנים הכי אינטליגנטיים בענף. הוא דוגמה ומופת לזה שעם עבודה קשה אפשר להשיג דברים גדולים. הוא הרבה מעל הממוצע בכל הנוגע לתרבות, חוכמה והתנהלות. אפשר להשוות אליו מעט מאוד שחקני כדורגל לאורך ההיסטוריה".