שער בכורה ופציעה לדי מריה בניצחון יובנטוס, 2:5 לנאפולי

play
שחקן יובנטוס דושאן ולאחוביץ' חוגג עם אנחל די מריה | רויטרס
די מריה כיכב, ולאחוביץ' חגג: יובנטוס הביסה את ססואולו במחזור הפתיחה 02:54

הארגנטינאי כבש ובישל, אך בהמשך הוחלף עקב רגישות בשריר. ולאחוביץ' הוסיף צמד ב-0:3 על ססואולו. שער ובישול לקברצחליה בבכורה נגד ורונה

(גודל טקסט)

מחזור הפתיחה בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם משחקיהן הראשונים של שתיים מן הקבוצות הבכירות בארץ המגף. נאפולי פתחה עונה בסערה עם 2:5 מלהיב בחוץ על ורונה, יובנטוס הרשימה גם היא עם 0:3 ביתי על ססואולו.

דושאן ולאחוביץ', שחקן יובנטוס חוגג
יום מוצלח בעבודה. ולאחוביץ' | רויטרס

יובנטוס – ססואולו 0:3

הגברת הזקנה חזרה, והיא נראית רעננה מתמיד. אנחל די מריה עלה להופעת בכורה בשחור – לבן והרשים באופן מיידי. בדקה ה-26, אלכס סנדרו הגביה לרחבה והארגנטינאי סיפק בעיטה נהדרת מהאוויר. הכדור קפץ תחילה על הדשא ולאחר מכן נחת ברשת של השוער אנדראה קונסילי.

דושאן ולאחוביץ' דאג בכוחות עצמו להכפלת התוצאה עוד לפני ההפסקה, כאשר בדקה ה-43 סחט פנדל שאושר לאחר בדיקת VAR ודייק מהנקודה הלבנה. הסרבי גם השלים צמד שש דקות בתוך המחצית השנייה מבישול של די מריה, אך המצטרף הטרי מפריז סן ז'רמן גם נתן סיבה לדאגה.

הארגנטינאי חש רגישות בשריר ברגלו ונאלץ לפנות את מקומו בדקה ה-66 לפאביו מירטי. אחרי שפול פוגבה הושבת לתקופה ארוכה, בטורינו יקוו שגם ההחתמה השנייה הנוצצת שלהם הקיץ לא תשב בחוץ לפרק זמן ממושך.

חביצ'ה קברצחליה, שחקן נאפולי חוגג
בכורה נפלאה. קברצחליה | אימג'בנק GettyImages, MIGUEL MEDINA/AFP

ורונה – נאפולי 5:2

הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי נכנסה הקיץ לעידן חדש . ללא לורנצו אינסינייה, דריס מרטנס וקאלידו קוליבאלי שעזבו את המועדון, בדרום איטליה היה חשש מהעתיד לבוא, אך על פי מחזור הפתיחה נראה שהסגל הקיים, או לפחות החלק ההתקפי שלו, מאיים ומסוכן לא פחות מבעבר.

ורונה עלתה ליתרון בדקה ה-29 משער של קווין לזאניה, אך האורחת חזרה כעבור שמונה דקות משער של הרכש הכי מסקרן שלה הקיץ. חביצ'ה קברצחליה, שהגיע מקאזאן ומוגדר על ידי רבים כילד הפלא מגאורגיה, התכבד בשער הראשון של נאפולי העונה ואף ראה את ויקטור אוסימן הופך את התוצאה רגע לפני השריקה למחצית.

תומא הנרי איזן ל-2:2 בדקה ה-48, אך מאז נאפולי פתחה מבערים ולא הביטה לאחור. קברצחליה בישל לפיוטר ז'לינסקי שקבע 2:3 בדקה ה-55, סטניסלב לובוטקה הכפיל את היתרון בדקה ה-65. מתאו פוליטאנו הפך את ההפסד של המארחת לתבוסה כאשר חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-79.

תוצאות משחקי המחזור הראשון בסרייה A:

לצ'ה – אינטר 2:1
מונצה – טורינו 2:1
מילאן – אודינזה 2:4
סמפדוריה – אטאלנטה 2:0
לאציו – בולוניה 1:2
סלרניטנה – רומא 1:0
ספציה – אמפולי 0:1
פיורנטינה – קרמונזה 2:3