יובנטוס תחליף מאמנים לפני מכבי חיפה? אלגרי נזקק לליווי משטרתי

play
הלחץ בשיאו. אלגרי | GettyImages, Jonathan Moscrop
תגיע למשחק מול חיפה עם מאמן חדש? הפסד משפיל ליובנטוס מול מונצה 01:33

ה-1:0 למונצה עשוי להוביל לזעזוע. המאמן המורחק ראה מהיציע את שחקני מפשלים שוב, עוזרו: "ההפסד לבנפיקה - מכה מוראלית קשה משחשבנו"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

פתיחת העונה הרעה של יובנטוס הפכה הערב (ראשון) מסויטת, עם הפסד משפיל של 1:0 לנועלת הטבלה ערב המחזור, מונצה, לה היה זה ניצחון ראשון בתולדותיה בליגה העליונה. בהחלט ייתכן שהמשחק הזה היה האחרון של מסימיליאנו אלגרי, שהשיג עשר נקודות בלבד בשבעת המחזורים הראשונים, ופתח את קמפיין ליגת האלופות עם שני הפסדים. לא מן הנמנע למשחק מול מכבי חיפה כשבועיים וחצי, תגיע הגברת הזקנה עם מאמן חדש על הקווים.

בסך הכל, סופרת יובה חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. אלגרי המורחק, שצפה במשחק מהיציע, יצא מהאצטדיון של העולה החדשה בליווי משטרתי. עוזרו, מרקו לאנדוצ'י, נשלח במקומות לעמדת הראיונות ואמר: "ברור שאנחנו צריכים להשתפר. הכרטיס האדום של אנחל די מריה השפיע על המשחק. היו לנו כמה הזדמנויות במחצית השנייה, אבל אין מה לדבר כרגע. צריך לעשות".

"יכול להיות שההפסד לבנפיקה היה מכה מוראלית גדולה משחשבנו", הוסיף העוזר, "אבל אלה תירוצים בלבד שלא עוזרים. צריך לסתום את הפה ולעבוד. כמובן שאף אחד לא שמח כרגע, אנחנו מתחילים היטב ואז מפסיקים לשחק. צריך למצוא את האור בקצב המנהרה".

לפני שריקת הפתיחה התעקש מנכ"ל יובנטוס מאוריציו אריבנה כי "זה יהיה משוגע לגמרי לפטר את אלגרי כרגע. יש לו פרויקט כאן, פרויקט בן ארבע שנים" – אך ההפסד המשפיל עלול לשנות זאת.

מאמן נוסף שמעמדו מתחיל להתערער הוא סימונה אינזאגי, שרשם הפסד שלישי העונה עם אינטר – הפעם 3:1 לאודינזה הלוהטת. "האשם העיקרי הוא אני", אמר בסיום. "אני המאמן. כרגע אנחנו לא מספיק יציבים וצריך להבין למה. בשלושת משחקי החוץ האחרונים ספגנו תשע שערים, בשנה שעברה ספגנו כמות כזאת בסיבוב שלם. אלה טעויות אישיות וקבוצתיות. ההופעה הזו קצת מבלבלת אותי, אבל גם אני צריך להשתפר ועלשות עבודה טובה יותר".