בברזיל התלהבו מניימאר: "הוכיח כמה הוא חיוני לנבחרת"

מספר 10 בישל פעמיים ב-0:5 על בוליביה ובתקשורת המקומית החמיאו לו ולגישה ההתקפית של הנבחרת: "לא רק הראתה רעיונות חדשות, אלא גם הוכיחה יכולת להוציא אותם לפועל ברמה גבוהה"

(גודל טקסט)

היריבה ממול הייתה אמנם החלשה ביותר שיש לדרום אמריקה להציע, אבל נבחרת ברזיל נראתה מצוין הלילה (בין שישי לשבת) במשחקה הראשון במוקדמות מונדיאל 2022, בו הבקיעה חמישייה לרשתה של בוליביה. רוברטו פירמינו שכח מהצרות בליברפול וחגג עם צמיד, פיליפה קוטיניו המשיך ביכולת הטובה מברצלונה עם שער משלו וניימאר, שבפעם האחרונה שבה הוא התייצב לנבחרת ספג לא מעט ביקורות, השביע הפעם את רצון האוהדים עם שני בישולים וניהול איכותי של התקפת הסלסאו.

למרות שלא הצליח לכבוש את שערו ה-62 במדים הלאומיים ולהשתוות לרונאלדו, ניימאר זכה לשבחים בתקשורת המקומית: "מספר 10 הוכיח כמה הוא חיוני לנבחרת", נכתב ב-UOL. "כדורגל הוא משחק קבוצתי. זה חשוב שניימאר נתן משחק טוב. האם היינו רוצים שיבקיע? כן, אבל הבישולים עזרו מאוד".

ב"גלובו" התרשמו לטובה מהתיאום שהציגו השחקנים הברזילאים לאחר כמעט 11 חודשים שלא שיחקו ביחד: "ברזיל לא רק הראתה רעיונות חדשים, אלא גם הוכיחה שהיא מסוגלת להוציא אותם לפועל ברמה גבוהה", החמיאו בעיתון, אך הבהירו: "חשוב לקחת בחשבון את חולשת היריבה, שהגיעה ללא מספר שחקנים בכירים. זה מה שמצופה נגד קבוצה כזו".

ברזיל פתחה את המוקדמות ברגל ימין | AMANDA PEROBELLI/POOL/AFP via Getty Images

צ'יצ'י עלה במערך התקפי מאוד, שבו רק טיאגו סילבה ומרקיניוס נשארו מאחור כשהכדור היה בשליטת הסלסאו. לחלק הקדמי שכלל את ניימאר, קוטיניו, אברטון ופירמינו הצטרפו באופן שיטתי המגנים רנאן לודי (שבישל את הגול השני) ודנילו: "ראינו קבוצה צמאה לשערים, שחגה סביב רחבת היריבה עם מספר שחקנים וחנקה אותה בחצי המגרש שלה. במחצית השנייה, למרות הגשם הכבד, המחליפים עזרו לשמור על האינטנסיביות הגבוהה", נכתב בברזיל.

לאחר המשחק, מרקיניוס, שכבש את השער הראשון במשחק, התייחס לתרומה של צ'יצ'י על הקווים: "יש לנו מאמן שאוהב לדבר הרבה ולכוון, זה חשוב כי האסטרטגיה משתנה תוך כדי המשחק והוא מתקשר איתנו המון. תמיד חשוב לנצח, אנחנו יודעים שיהיו משחקים קשים בבית ובחוץ וכל נקודה חשובה". אתגר הבא של ברזיל יהיה במשחק חוץ נגד פרו, בלילה שבין שלישי לרביעי (שידור ישיר בספורט2 ב-2:50).

פירמינו וקוטיניו. גם הם הרשימו | Buda Mendes/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי