מסי ספג הקנטות משחקן בוליביה, קילל ותקף: "מה לא בסדר איתך?"

החלוץ מרטינס הזכיר לו את התבוסה 6:1 ב-2009 ואחד מאנשי הצוות קילל אותו. הקפטן התקשה לשמור על איפוק וכתב בהמשך: "ניצחון נהדר במקום שקשה לשחק בו, אנחנו גאים". לאוטרו רשם הישג, בתקשורת בטוחים: "רגע מכונן"

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה של ליונל סקאלוני מתחילה לקבל צורה? אחרי 0:1 לא מרשים על אקוואדור הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון חוץ 1:2 על בוליביה, מה שלא קרה מזה 15 שנה (ובפעם הרביעית בלבד לאורך ההיסטוריה), כשהנבחרת מצליחה לצאת מפיגור. לאוטרו מרטינס, חלוצה של אינטר, גנב את ההצגה כשהיה הראשון מאז ליאו מסי בספטמבר 2013 שכובש ומבשל במוקדמות המונדיאל.

האירוע המרכזי במשחק, כך נראה, היה דווקא לאחר שריקת הסיום כאשר ליאו מסי התעמת עם מרסלו מרטינס הבוליביאני. איש אחד מהצוות המקצועי של בוליביה אמר משהו שהרגיז אותו, כנראה הקניט את אמו של הקפטן הארגנטינאי שהשיב: "אמא שלך ****, מה לא בסדר איתך?". מרטינס החל בפרובוקציה כשאמר: "לעזאזל, הם היו מתים, הם אכלו שישייה", בהתייחס למשחק העבר ב-2009.

מסי מיהר לכתוב באינסטגרם: "ניצחון נהדר בגובה, שם זה תמיד קשה יותר. עדיין נותר לנו הרבה, סבב המוקדמות רק התחיל ואנחנו שמחים מאוד על שני הניצחונות האלה", על רקע תמונה של השחקנים חוגגים. הוא הוסיף את ההאשטג: "ואמוס ארגנטינה" ונמנע מלדבר על הסכסוך. סרחיו אגוארו כבר שיתף בסטורי מסר מעודד למסי.

"אומרים שיום שלישי ה-13 מביא מזל רע, צריך כנראה לבדוק שוב. אולי זה יהיה רגע מכונן עבור הנבחרת", נכתב ב"אולה". "15 שנה מאוחר מדי, במגרש עוין היסטורי, הנבחרת ניצחה ובגדול". לא פחות משלושה שחקנים קיבלו את הציון הגבוה ואולי המוגזם 9 – לאוטרו מרטינס ("רץ כמו מטורף והראה שהוא כאן כדי להילחם") אזקייל פלאסיוס שהרשים בהופעת הבכורה ("הימור נפלא של סקאלוני, היה שותף מלא לניצחון") ומסי ("היה המוח, קיבל החלטות נכונות והזין את לאוטרו").

ליאו מסי
ליאו מסי | JUAN KARITA/POOL/AFP via Getty Images

סקאלוני, שהיה הראשון מהצד הארגנטינאי לנצח את בוליביה בחוץ גם כמאמן וגם כשחקן הנבחרת, אמר: "עשינו עבודה גדולה במשחק, עשינו תהליך. לקח לנו זמן להתמודד עם ההתקפות שלהם, בעיקר בהתחלה. היה לנו קצת מזל עם השוויון לפני סיום המחצית. ביקשתי מהשחקנים להיות אגרסיביים מאוד. המחליפים היו נהדרים".

לאוטרו כתב באינסטגרם: "ניצחון עם הרבה לב ועבודה קשה" על רקע תמונה שלו חוגג עם מסי. "אפשר לנצח בגובה, כמובן. ידענו מהי המשמעות של המשחק הזה לאור המפגשים הקודמים. הרבה דברים נאמרו אבל אנחנו מתמקדים בניצחון, השארנו את ארגנטינה בצמרת. הקבוצה הזו משלבת בין הוותיקים לצעירים, כולם התאמצו".

לאוטרו מרטינס חוגג | MARTIN ALIPAZ/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי