שיאים לצד ביקורות: אכזבה מהיכולת של נבחרת ברזיל

הסלסאו שמרו על מאזן מושלם במוקדמות המונדיאל אחרי שלושה משחקים לראשונה מזה 40 שנה, אך בתקשורת התקשו לפרגן לנבחרת בצהוב כחול, שלא נראית אותו דבר בלי ניימאר. צ'יצ'ה: "גם בלעדיו זכינו בקופה"

(גודל טקסט)

אמנם ברזיל עדיין לא שמטה נקודה במוקדמות המונדיאל, אבל היכולת הלילה (בין שישי לשבת) נגד ונצואלה גררה ביקורות רבות. הסלסאו המשיכו לשמור על מאזן מושלם, אבל במקביל גם התקשו מול אחת הנבחרות היא חלשות בבית וללא שער מקרי של רוברטו פירמינו, ייתכן שמחזיקת הקופה אמריקה כלל לא הייתה מנצחת.

חסרונו של ניימאר הפצוע, שכבר הספיק לחזור לפריז סן ז'רמן, הורגש וגם המאמן צ'יצ'ה הבין כי הנבחרת זקוקה לשיפור משמעותי: "ללא ספק היה חסר לנו פעולות אישיות, במחצית הראשונה היריבה שיחקה צפוף וזה הקשה עלינו לנוע בחופשיות. ניימאר? זכינו בקופה אמריקה גם בלעדיו, אבל חשנו בחסרונו. זה בלתי נמנע".

עם כל זאת, ברזיל יכולה להתגאות בפתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל הטוב ביותר שלה ב-40 השנים האחרונות. הפעם האחרונה שהסלסאו סיימו אחרי המשחק השלישי עם 100 אחוזי הצלחה הייתה במוקדמות מונדיאל 1982, אז הייתה בבית משולש עם ונצואלה ובולוביה וניצחה בכל ארבעת המפגשים.

המשוכה הבאה של צ'יצ'ה וחבורתו אמורה להיות קשה הרבה יותר. בלילה שבין שלישי לרביעי ברזיל תצא לאצטדיון סנטנאריו, לטובת משחק נגד אורוגוואי החזקה שהביסה רק אתמול 0:3 את קולומביה במשחק מרשים במיוחד ולמעשה זה יהיה המבחן האמיתי הראשון שלה, שפגשה עד כה את פרו, בוליביה ו-ונצואלה, הנמצאות בשלושת המקומות האחרונים בבית עם נקודה משותפת, אותה השיגה הראשונה מול פרגוואי.

ניימאר
ניימאר | Buda Mendes/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי