ציון נמוך לאמבפה, גריזמן עקץ: "צריכים ללמוד את השיטה"

פחות משנה אחרי שצרפת רמסה 1:7 את אוקראינה, הפעם אלופת העולם אכזבה והחלה את מוקדמות קטאר 2022 עם 1:1 מאכזב. כוכב פ.ס.ז' ספג ביקורת, חלוץ ברצלונה אמר על דשאן: "היינו צריכים עוד שחקנים בהתקפה"

(גודל טקסט)

"הדרך למונדיאל ארוכה", נכתב הבוקר (חמישי) בשער העיתון הצרפתי "לאקיפ", אחרי שאלופת העולם אכזבה בביתה בפתיחת מוקדמות קטאר 2022 נפרדה רק ב-1:1 מול נבחרת אוקראינה. אנטואן גריזמן העלה את הטריקולור ליתרון אחרי 19 דקות, אבל שער עצמי של פרנסל קימבפה קלקל לדידייה דשאן ושחקניו את התכניות והצדדים נפרדו בחלוקת נקודות.

לפני פחות משנה, רק בחודש אוקטובר 2020, התעללה צרפת באוקראינה עם 1:7 יוצא מן הכלל, אבל אמש הצליח המאמן אנדריי שבצ'נקו, אחד שיודע מה זה להיות חלוץ מהטובים בעולם, לעצור את קיליאן אמבפה ואוליבייה ז'ירו – שב"לאקיפ" הגדירו אותם כמי שנעדרו מהמשחק לאור תרומתם הדלה ואמבפה אף קיבל את הציון 3 מתוך 10.

אמבפה אף ספג ביקורת על אנוכיות במהלך המשחק: "צריך להראות לו איך תיירי הנרי היה משחק בעבר, בלי לגעת בכדור ללא סיבה ובלי שום הסתבכות מיותרת. הוא צריך לדעת לשחק למען הנבחרת".

קיליאן אמבפה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

גריזמן דווקא כן מצא את הרשת ואחרי המשחק הוא הטיל ספק בתכנית של דשאן למפגש: "יכול להיות שהיינו זקוקים לעוד שחקנים בחלק הקדמי, כאלה שיודעים ללכת לאחד על אחד בקווים. אנחנו נלמד את השיטה וננסה להתחיל לנצח שוב, הפעם לא שיחקנו טוב ולא הצלחנו".

עבור גריזמן היה זה שערו ה-34 והוא השתווה לדויד טרזגה במקום הרביעי בטבלת כובשי צרפת בכל הזמנים. מישל פלאטיני עם 41, אוליבייה ז'ירו עם 44 ותיירי הנרי עם 52 הם היחידים שמעל חלוץ ברצלונה.

דשאן היה מרוצה יותר ואמר: "היינו צריכים להכריע את המפגש כבר במחצית הראשונה, כי היו לנו מספיק הזדמנויות. אחר כך כבר היה לנו קשה יותר וספגנו שער שהיינו חייבים להימנע ממנו, מאוד לא מחויב המציאות וזה מאכזב אותנו מאוד שלא ניצחנו. פגשנו נבחרת טובה ולנו הייתה חסרה אנרגיה, היינו יכולים לעשות מולה יותר".

ביום ראשון תפגוש צרפת יריבה נוחה יותר בדמות קזחסטן וברביעי הבא תשחק מול בוסניה והרצגובינה ואלופת העולם לא יכולה להרשות לעצמה לצבור פחות משש נקודות בשני המשחקים הללו.

השער בבוקר שאחרי התיקו המאכזב נגד אוקראינה | צילום מסך, "לאקיפ"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי