סקוטלנד מרוצה מהתיקו: "במחצית זה יכול היה להיות 3:0 לישראל"

אחרי שני הפסדים בביקורים הקודמים שלהם, הבריטים מסתפקים בנקודה: "היינו צריכים לנצח, אבל גם זה בסדר", הודה פרייזר. ביקורת על מארשל בשער של פרץ, אלי דסה נבחר למצטיין ב-BBC

(גודל טקסט)

"תיקו משעמם בתל אביב", הייתה הכותרת הבוקר (שני) בגרסה הסקוטית של "הסאן". זה היה מפגש נוסף בין ישראל לסקוטלנד, השישי בשלוש השנים האחרונות, אבל הסקוטים מתנחמים בכך שאחרי שני הפסדים בישראל בביקורים הקודמים, הפעם זה הסתיים ב-1:1 שמשאיר אותם בתמונת העלייה למונדיאל.

"לא בחנו את אופיר מרציאנו יותר מדי, אבל במחצית השנייה אילצנו את ישראל להגן והם הלכו ונהיו פגיעים יותר. במחצית השנייה נראינו בטוחים בעצמנו ואנרגטיים", ניסו להחמיא בתקשורת הסקוטית לנבחרתם, אך הודו: "סקוטלנד נתנה יותר מדי כבוד במחצית הראשונה וזה יכול היה להיות 2:0 או 3:0. גם דייויד מארשל היה צריך לעשות הרבה יותר מול הבעיטה של דור פרץ".

ראיין פרייזר שהצטיין בסקוטלנד וגם אחראי על שער השוויון, סיכם את הערב בבלומפילד: "רצינו לנצח והייתי מוכן לוותר על השער שלי בשביל שלוש נקודות, אבל הבעיה היא שלקח לנו זמן להיכנס למשחק. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים, שלטנו ואני חושב שגם היינו צריכים לנצח. אחרי שהפסדנו בישראל בשני הביקורים הקודמים, נקודה זה בסדר".

הקשה מאוד על הסקוטים. מנור סולומון | Ahmad Mora/DeFodi Images via Getty Images

בין 5,000 הצופים גם היה אוהד סקוטי אחד שזכה לסיקור נרחב וגם סטיבן אודונל הודה שזה היה מחזה כמעט מרהיב: "כבר פגשנו את ישראל הרבה פעמים וזו נבחרת טובה שגורמת לך לעבוד קשה. מנור סולומון וערן זהבי שחקנים מאוד טכניים שלא מפסיקים לזוז, אז זו יכולה להיות נקודה קריטית שצברנו. היה נהדר לשחק מול קהל ונקווה שגם אנחנו בקרוב נוכל לארח עם אוהדים באצטדיונים".

אגב, ב-BBC נבחר אלי דסה לשחקן המצטיין ועל המגן של ויטסה נכתב: "סכנה מתמדת באגף ימין של ישראל, לא הפסיק לבצע גיחות מסוכנות".

אלי דסה מול אנדי רוברטסון | Seffi Magriso/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי