מנואל נוייר: "חסר לנו קור רוח ברחבה". גנאברי מציג רקורד חסר תקדים

הקפטן לאחר ה-0:1 על רומניה: "היינו צריכים לכבוש את השני וכך לא היינו בסכנה. אין לנו פיקחות ואולי רצון מול השער". חלוץ באיירן, שכבש את שער הניצחון, היה מעורב ב-18 שערים ב-17 משחקיו האחרונים בנבחרת

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה לא הרשימה נגד רומניה אבל נהנתה משער בודד של סרג' גנאברי בדרך ל-0:1 ופתחה את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 עם שש נקודות. זה היה הניצחון ה-18 ברציפות שלה במשחקי מוקדמות המונדיאל – שיפרה את שיא הנבחרת. מעבר לכך, גרמניה שמרה על שער נקי פעם שנייה ברציפות כאשר בתשעת המשחקים קודם לכן עשתה זאת פעם אחת בלבד וספגה 17 פעמים. מנואל נוייר, שפתח שוב בהרכב וצפוי לפנות את מקומו למארק אנדרה טר שטגן נגד צפון מקדוניה ביום רביעי – יכול להיות מרוצה.

ובחזרה לכובש שער הניצחון. אין ספק ששחקנה של באיירן מינכן, שפתח גם (ראשון) כחלוץ חוד, הוא איש השעה. מאז תום הגביע העולמי היה מעורב גנאברי ב-18 שערים ב-17 משחקים עבור הנבחרת – לפחות שמונה מהבא בתור אחריו. ב-19 הופעות בלבד יש לו כבר 15 שערים ועוד שישה בישולים. לאחר המשחק אמר גנאברי: "שיחקנו טוב, אני לא חושב שעשינו צעד לאחור בהשוואה לניצחון על איסלנד. הגענו לאותו מספר הזדמנויות אך הפעם הצלחנו לכבוש רק שער אחד. אם היינו עושים את ה-0:2 היינו מקלים על עצמנו".

נוייר דיבר בדיוק באותו האופן: "היינו צריכים לכבוש את השער השני, להשיג ניצחון משמעותי וברור יותר ואז לא היינו בסכנה לאבד שתי נקודות. חסר לנו קור רוח, פיקחות ואולי קצת רצון בתוך הרחבה, אבל לשוער שלהם היו גם כמה הצלות טובות אז מגיע לו כל הכבוד".

המאמן יואכים לב ניתח: "רומניה טובה יותר מאיסלנד בפן הטכני. עבדנו קשה כשהכדור היה אצלהם וזכינו בכדורים, עשינו כמה מהלכים טובים אבל עלינו להיות ביקורתיים על הסיומת שלנו. ביצעתי חילופים מאוחרים כי שלטנו במשחק ולא היה צורך לשנות, רציתי שנמשיך כך. עלינו לשפר את התנועה שלנו לעומק, בנוסף לכך". החילוף הראשון של לב הגיע בדקה ה-77 כשהכניס את טימו ורנר במקום קאי האברץ. בתוספת הזמן הוא ביצע שני שינויים נוספים.

קימיך, שבסגל הנוכחי מחזיק בהכי הרבה הופעות למעט הקפטן נוייר, סיכם: "היינו בשליטה כמעט מלאה אבל השארנו מעט ספקות. זה לא היה לילה קל. אני חושב שיכולנו להקל על עצמנו. בדקה ה-90 הם היו יכולים להשוות וזה חבל. היו לנו הזדמנויות אבל לא מצאנו את העמדות הנכונות".

"זה כמעט עלה לנבחרת ביוקר עם שתי הזדמנויות של רומניה בתוספת הזמן. משחק חד צדדי של גרמניה כמעט הסתיים בתיקו", נכתב ב"קיקר" בביקורת על החלק הקדמי כאשר לאון גורצקה, אילקאי גונדואן ולירוי סאנה החמיצו. מהיכולת עצמה הייתה שביעות רצון "משחק הרמוני של הנבחרת, רק ניצול המצבים מאכזב". "הם שיחקו כמו שצריך, רק השער השני היה חסר וחבל שככל שהמשחק התקדם הנבחרת התקשתה יותר להגיע למצבים. תודה לגנאברי", נכתב ב"סקיי ספורט גרמניה". "למרות העליונות, המשחק נותר מותח עד לרגע האחרון".

מנואל נוייר | Alexander Hassenstein/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי