ביחד עם כריסטיאנו רונאלדו: הנתון המדאיג של ערן זהבי

חלוץ נבחרת ישראל בעט 13 פעמים לשער במוקדמות המונדיאל מבלי לכבוש, רק הפורטוגלי וממפיס דפאי רשמו יותר בעיטות ללא הצלחה מבין כל הנבחרות. יתקן נגד מולדובה?

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל פתחה את מוקדמות מונדיאל 2022 באופן מאכזב והשיגה נקודה בלבד בשני המשחקים הראשונים, נגד דנמרק וסקוטלנד. אחת הסיבות לכך היא שערן זהבי, אחד השחקנים החשובים ביותר בסגל של וילי רוטנשטיינר, עוד לא הצליח להביא את עצמו לידי ביטוי. היום (שלישי) פורסם בדף הטוויטר של "WhoScored" נתון שמשקף עד כמה זהבי פחות חד ממה שהתרגלנו לראות אותו בשני הקמפיינים הקודמים.

על פי מאגר הסטטיסטיקה, מבין כל השחקנים ששיחקו במוקדמות המונדיאל עד כה, זהבי מדורג במקום השלישי בכמות הבעיטות לשער מבלי לכבוש. חלוץ נבחרת ישראל חיפש את השער ב-13 מקרים ולא מצא את הרשת, אך הוא יכול להתנחם בכך שכריסטיאנו רונאלדו במאזן פחות טוב: הפורטוגלי רשם 14 בעיטות ועדיין לא כבש במוקדמות. רק ממפיס דפאי "מקדים" את השניים, עם 16 ניסיונות לכבוש ללא הצלחה.

כידוע, אתמול ספג זהבי ביקורת נוקבת מחבר הנהלה בכיר בהתאחדות לכדורגל, שאמר לאחר ה-1:1 הביתי נגד סקוטלנד: "הייתי מכין חולצה ממוסגרת לביברס נאתכו ולערן זהבי ונפרד עוד לפני הקמפיין". יחד עם זאת, בנבחרת יש גם מי שמאמין בשחקנה של פ.ס.וו איינדהובן: "זהבי יתפוצץ על המולדבים", אמרו לקראת המשחק בקישינב שבו החלוץ ינסה להבקיע לראשונה במוקדמות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי